Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Google analytics

Google analytics

18 mrt 2014 21:57
#1
Ik heb mijn site op www.antonvanrees.nl draaien. Nu heb ik verschillende urls doorgelinkt naar deze site: www.vanreestrailers.nl , www.vanreestransport.nl , www,vanreestechniek.nl en www.karverhuur.eu . Alle urls komen op een eigen pagina uit op het hoofddomein.
Nu krijg ik in analytics wel de bezoekers resultaten te zien maar de herkomst blijken helaas de bovengenoemde urls te zijn. Ik kan dus niet herleiden waarvandaan mijn bezoekers komen, bv marktplaats, speurders, google, verzamelsites, concurrenten en etc.
Al verschillende fora afgezocht maar kan zo niet het antwoord vinden om dit op te lossen, wellicht iemand hier die een antwoord weet?
Discussie gesloten.
  • Luitjes
  • Luitjes's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 6

Google analytics

18 mrt 2014 22:25
#2
Dat komt omdat je "subsites" eigenlijk op zichzelf staande sites zijn. Via een i-frame roep je je moedersite op.
Alleen in de moedersite staat de code van google analytics. In je "subsites" staat geen google analytics code. Die zul je dan ook daarin moeten opnemen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

Google analytics

18 mrt 2014 22:31
#3
Dien ik dan voor alle url's een eigen analytics code te genereren of kan ik met de moedersite code deze op alle urls plaatsen?
Discussie gesloten.
  • Luitjes
  • Luitjes's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 6

Google analytics

18 mrt 2014 22:51
#4
Ik werk zelf verder niet met GA. Je zou het op een van de sites een keer kunnen proberen. Of kijk evt. bij GA zelf wat de mogelijkheden zijn. Anders misschien dat een ander forum-lid die meer weet van GA je nader kan informeren.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.819 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie