Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Buurthuis thema template joomla

Buurthuis thema template joomla

12 okt 2012 21:01 - 12 okt 2012 21:02
#1
Hey mensen,

ik beheer voor een buurthuis de website en gebruik joomla al een tijdje maar nou zoek een een nieuwe template.
maar kan niet echt iets vinden iemand een leuk thema of iets wat een beetje bij een buurthuis past?

zelf vind ik deze website helemaal te gek maar maar heb nog niet iets kunnen vinden wat er een beetje oplijkt.

Misschien dat jullie iets hebben dat er op lijk?

laat het me ff weten, bedankt.


(@mods: ik weet niet of ik in de goed topic heb gepost?)
(@ iedereen: sorry voor de spel fouten ik heb er een beetje moeit er mee :blush: )
Laatst bewerkt 12 okt 2012 21:02 door antonov.
Discussie gesloten.
  • antonov
  • antonov's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10

Buurthuis thema template joomla

13 okt 2012 11:07
#2
Hi antonov,
Geef even aan welke Joomla versie je gebruikt, dan kunnen we je vraag verplaatsen naar het juiste forum.

Het voorbeeld dat jij geeft is geen joomla template, maar er zijn er volgens mij genoeg te vinden die in de basis daarop lijken.

Voor wat betreft je vraag:
Mijn ervaring is dat heel veel mensen bij het kiezen van een template kijken naar de uitstraling van de demo. Deze wordt vaak bepaald door de afbeeldingen die daar gebruikt worden. Bijvoorbeeld iemand zoekt een template voor een hondensite en wordt dan helemaal enthousiast omdat er mooie foto's van honden op de demo staan. Als je diezelfde template zou gebruiken en er dan mooie foto's van bijvoorbeeld motoren in zou zetten, dan zou hij net zo goed gebruikt kunnen worden voor motoren.

Het belangrijkste bij het kiezen van een template is volgens mij dat je goed kijkt naar de basisvormgeving. Wil je rechte hoeken of juist ronde? Heeft de template veel moduleposities en staat de globale layout je aan?
Voor de rest is het ook een beetje afhankelijk van je kennis van css. Als je daar niet al te veel van weet is het handig om ook naar de kleurstelling en het lettertype te kijken.

Er zijn ook templates waar je heel veel met instellingen in de backend aan kunt passen en dus veel minder afhankelijk bent van css kennis. Bijvoorbeeld deze .

Je kunt ook even in ons overzicht kijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

Buurthuis thema template joomla

16 okt 2012 14:11
#3
het liefst iets met rechthoeken

"Heeft de template veel moduleposities en staat de globale lay-out je aan?"
ja de globale lay-out is eigenlijk perfect.

met css red ik me redelijk.

ik zal eens kijken bij je linksjes die je hebt mee gegeven.
Discussie gesloten.
  • antonov
  • antonov's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.107 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie