Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Email kwijt door verhuizing! hoe nu opnieuw/terugvinden?

Email kwijt door verhuizing! hoe nu opnieuw/terugvinden?

14 feb 2012 15:15
#1
Beste,

Ik ben bezig met een nieuwe opdracht voor een beginnend bedrijf dat al even bezig was voordat ik begon. Het domeinnaam was eerst bij een andere provider geregistreerd en werd alleen het mailadres gebruikt info@puurenvers.nl alles naar deze mail werd doorgestuurd naar een mailbox van de bedrijfseigenaren. Toen ben ik de site gaan verhuizen naar een goedkopere hostingsprovider en begonnen met de joomlasite te bouwen. Echter ben ik vergeten om te melden dat het mailadres niet meer bereikbaar is en nu hebben zij mails gemist door deze fout van mij :S . Nu wil twee dingen zo snel mogelijk doen en heb graag jullie hulp: het terugvinden van de mails naar info@puurenvers.nl en zorgen dat een er nu weer gemaild kan worden naar info@puurenvers en ook gelijk wordt doorgestuurd naar een (gmail/hotmail bijv.)?

Bij voorbaat heeeel erg bedankt!
www.puurenvers.nl
Discussie gesloten.
  • Jesper
  • Jesper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 31

Email kwijt door verhuizing! hoe nu opnieuw/terugvinden?

14 feb 2012 16:06 - 14 feb 2012 16:07
#2
Jesper,
Je vraag heeft eigenlijk niets met Joomla te maken, maar met de instellingen die je moet doen op het Control-Panel bij die provider.
Daarom heb ik je topic verplaatst naar het juiste forum.

Je moet op dat scherm bij die provider instellen dat de info@... wordt doorgestuurd naar een ander adres.
In dit geval dus van de eigenaar van dat bedrijf.
Dat je een periode lang de e-mail mist die iemand ooit heeft gestuurd aan het info@... adres is NIET meer terug te halen.....
Tenzij... je gelijk bij het verhuizen het info@... adres bij de nieuwe provider hebt aangemaakt.
Dan kun je bijvoorbeeld via de webmail van de provider het info-adres openen en al die mail alsnog lezen.
Maar dat kan dus alleen als je dat info@... adres gelijk hebt aangemaakt.
Anders is de mail niet bezorgbaar geweest en wordt het niet ergens bewaard.

Ik hoop dat deze uitleg je een beetje verder helpt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 14 feb 2012 16:07 door WoodyF4u.
Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11173

Email kwijt door verhuizing! hoe nu opnieuw/terugvinden?

14 feb 2012 16:18
#3
Oke, ik kwam er achter toen ik de DirectAdmin opende. Uit mijn teleurstelling voor mijn klant had ik zo'n haast. Het is weer helemaal goed gekomen. Zeer bedankt!
Discussie gesloten.
  • Jesper
  • Jesper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 31
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.861 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie