Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Shortcodes bij Article list van Categorie

Shortcodes bij Article list van Categorie

01 nov 2020 19:19
#1
Ik wil een lijst artikelen publiceren met in de sidebar een lijst met de totels. Alleen bij de betreffende template komt er automatisch een icoontje voor bij elke titel. Nu kan je volgens de template het betreffende icoontje wijzigen door gebruik te maken van een shortcode www.bergsepepernotenbrigade.nl . Nu kan ik van een aantal onderdelen het icoontje wijzigen ( In de template staan mogelijkheden voor een ikoontje toevoegen aan een menutitel etc ) alleen van juist een lijst van artikelen in een categorie niet. Moet ik de betreffende shortcode toevoegen aan de betreffende module ( en zo ja in welk venster ) of moet daarvoor een apparte ccs code worden gemaakt of een aanpassing in de template code.

De website is recentelijk in ontwikkeling dus het grootste deel wat er nu nog op staat is van het voorbeeld van de template.

Bijgevoegd is nu een voorbeeld van een lijstje met het huidige icoontje zoals standaard is ingesteld maar wil dat wijzigen. Kan wel voor elke categorie een apart menu gaan maken zodat het niet meer nodig is maar dat gaat het dadelijk niet worden als er een groot aantal artikelen in een categorie komt te staan.

Hopelijk kan iemand me helpen. Indien de vraag niet duidelijk is dan hoor ik het graag.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • Mattijs72
  • Mattijs72's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 64

Shortcodes bij Article list van Categorie

02 nov 2020 09:15
#2
Ik denk dat je dan een override van de module moet maken. Het zou misschien ook nog met css en een class suffix kunnen, maar dat weet ik niet zeker. Maar aangezien je een betaalde template gebruikt, kan je je vraag ook bij de makers neerleggen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37122
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.387 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie