Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Hamburger menu volledig openklappen ?

Hamburger menu volledig openklappen ?

09 jul 2018 16:58
#1
Beste Forumleden,

Ik gebruik het Protostar-template voor een eenvoudige website (voor een kleine vereniging). De versie van Joomla is 3.8.10.

Ik heb een module voor de navigatie gemaakt met als menu class achtervoegsel " navbar-nav nav-pills".

Wanneer ik de website op een desktop bekijk, zie ik de menu's naast elkaar. Wanneer ik met de muiscursor over een menu beweeg, opent zich het submenu met daarin de titels van de verschillende gelinkte artikels. Dit is prima zo.

Wanneer ik de website op een mobiel toestel bekijk, zie ik het hamburgermenu. Wanneer ik hierop klik, zie ik de menu's en wanneer ik op een menu klik, verschijnen de titels van de gelinkte artikels. Ik zou dit echter graag iets makkelijker en overzichtelijker maken.

Mijn vraag is daarom of het op de één of andere manier mogelijk is om meteen het volledige hamburger menu open te klappen. Dus in plaats van op elk menu te moeten klikken, dat ik meteen dit zie :

Menu 1
- Artikel A
Menu 2
- Artikel B
- Artikel C

Indien dat niet mogelijk is, is er dan een manier om een plus-teken naast de menu's te zetten zodat het duidelijker is dat er onderliggende niveau's zijn ? Dus als volgt :

Menu 1 +
Menu 2 +
Menu 3 +

Of een extensie of iets dergelijks ? In alle geval moet het wel zijn dat ik nog steeds de huidige template kan gebruiken (mijn kennis is helaas vrij beperkt dus ik wil het graag eenvoudig houden).

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp !
  • Libra
  • Libra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Hamburger menu volledig openklappen ?

09 jul 2018 20:20
#2
Hallo Libra,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Met Protostar wordt dat lastig. Je kun eens naar deze menu extensie kijken
extensions.joomla.org/extensions/extensi...enu-systems/dj-menu/
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37115
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.384 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie