Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Responsive layout

Responsive layout

29 jan 2015 10:58
#1
Ik ben aan het experimenteren met de mogelijkheden van Joomla 3,x. Gaat op zich prima, maar ik loop tegen het probleem Responsive aan. Als ik de site op mijn smartphone bekijk ziet het er niet uit. Dat kan, want ik heb er nog niets mee gedaan.
Maar waar stel ik ik dat ik überhaupt responsive wel of niet aan wil zetten. En als ik het al aan wil hebben, hoe deel ik dan in wat ik wil zien of niet. Waar kan ik e.e.a. achterhalen? Of is het botweg de php uitschakelen en klaar.
Discussie gesloten.
  • nomos
  • nomos's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 286

Responsive layout

29 jan 2015 14:11
#2
Dan zal je template dat moeten ondersteunen, anders gaat het niet werken. Welk template gebruik je?
Discussie gesloten.

Responsive layout

29 jan 2015 14:36
#3
dd_carrepair_18_3.0
Discussie gesloten.
  • nomos
  • nomos's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 286

Responsive layout

29 jan 2015 16:35
#4
Bij mij laadt er een, overigens niet al te fraaie, versie die er mobile anders uitziet als de normale site. Ik denk dat de responsive vormgeving van dit template gewoon 'lelijk' is. Het template stamt ook uit 2012, dus toen werd er nog niet zoveel responsive design gemaakt.

Ik adviseer, hoe vervelend ook, om voor een nieuw template te gaan. Kijk eens bij Gavick.com voor goede voorbeelden met responsive design.
Discussie gesloten.

Responsive layout

30 jan 2015 09:10
#5
Gelukkig ben ik maar aan het experimenteren hier. Maar waar ik wel graag achter zou willen komen is WAAR ik kan instellen WELK menu ik bijv. in de responsive layout wil laten zien en welke artikelen. Hoe kom ik daar achter?
Discussie gesloten.
  • nomos
  • nomos's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 286

Responsive layout

30 jan 2015 09:15
#6
Als je een goede template gebruikt dan is dat heel eenvoudig. Templates van Diablo Design zijn gemaakt met Artisteer. Nu geven templates die je zelf met Artisteer maakt al de nodige problemen, het aanpassen van een Artisteer template die door een ander gemaakt is, is onbegonnen werk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37132

Responsive layout

30 jan 2015 09:55
#7
Ok. Heb je een tip voor een paar goeie free templates die wel lekker en goed werken als responsive?
Uit je antwoord begrijp ik verder dat het niet eenvoudig is te doen om te bepalen welke menu's en teksten je op je responsive layout
wilt laten zien? Althans niet degene die ik heb gekozen?
Discussie gesloten.
  • nomos
  • nomos's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 286
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.373 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie