Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

3 modulen naast elkaar gaat niet

3 modulen naast elkaar gaat niet

26 sep 2014 17:25
#1
Geachte Forummers,

Algemeen: Joomla versie 3.3.3, site www.teamredneck.nl

Het door mij aangeschafte Joomla template (Zign: 47851, Joomla 3 Template) heeft conform het voorbeeld de mogelijkheid om 3 kolommen te plaatsen binnen een pagina (1 binnen content, en twee binnen aside-right). Alleen krijg ik dat niet voor elkaar.

Mijn bedoeling is om links een news item module (type: Articles - Newsflash (Advanced), die ik gebruik voor verslagen) te plaatsen, in het midden de Facebook module SP Facebook van Joomshaper, en rechts weer de genoemde news item module (die ik voor laatste nieuws wil gebruiken). Uiteraard mogen de news item modules ook naast elkaar, en maakt links of recht geplaatst niet uit.

maar op dit moment krijg ik maar twee modules naast elkaar. 1 news item module en de Facebook module of beide news item modulen, maar tot op heden geen drie.

Wie weet hoe ik dit ingesteld krijg? En wat doe ik verkeerd? Of gebruik ik de verkeerde Facebook module? Want het is wel zo als de Facebook module de positie (content) geeft zoals op het voorbeeld van de template van Zign dan wordt de module helemaal niet zichtbaar. Wie weet dat mee te maken heeft? Of welke Facebook module ik hiervoor moet hebben?

Ik hoor heel graag van jullie

Bi voorbaat bedankt voor jullie reactie!
Discussie gesloten.
  • ivanschalk
  • ivanschalk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 18

3 modulen naast elkaar gaat niet

26 sep 2014 17:56
#2
Nee, je gebruikt de verkeerde template. Er zijn maar twee posities naast elkaar voor modules (aside-right). Content is het deel waar je content (artikelen/componenten) standaard getoond worden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.164 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie