Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Problemen bij laden foto's header op ipad in safari

Problemen bij laden foto's header op ipad in safari

11 sep 2014 20:53
#1
Als ik deze pagina in safari op de ipad bekijk zie ik op bijna iedere pagina netjes de header staan. Ook als ik naar our people ga is er geen probleem, echter als ik op 1 van de personen klik hoort hij een nieuwe pagina te openen, dat gebeurd ook alleen laat hij de header die er hoort te zitten niet zien. Als ik overschakel naar de desktop weergave komt alles wel normaal in beeld. Ook als ik eea in chrome op de ipad bekijk gaat het allemaal goed ook in de mobiele weergave zie ik alles zoals het moet zijn. Door te klikken op de header hoort een pop up te voorschijn te komen en dat gebeurd als de header in beeld komt ook gewoon. Ook op een android telefoon geeft het geen problemen. Is er iemand die me kan vertellen hoe dit komt en of dit en hoe dit op te lossen is?

Ik dank voor de moeite.
Discussie gesloten.
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155

Problemen bij laden foto's header op ipad in safari

12 sep 2014 07:20
#2
Het probleem is opgelost. Ik heb bij JCEMediabox de optie Zoom/Popup icons op no gezet en nu is het probleem op de ipad opgelost en verschijnen de foto's in de header weer gewoon. Ik begrijp weliswaar niet hoe dit kan, maar het probleem is in iedergeval opgelost. Als iemand weet hoe het kan dat door het inschakelen van de Zoom/Popup icons functie dit probleem ontstaat hoor ik het graag.
Discussie gesloten.
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.999 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie