Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Per pagina meer dan 7 users is dat mogelijk

Per pagina meer dan 7 users is dat mogelijk

31 aug 2014 13:28
#1
Ik wil graag een soort pagina maken waar ik meerdere foto's opplak en wanneer je op 1 van deze foto's klikt moet er dan een nieuwe pagina openen. Eerst wilde ik dit doen a.d.v. users, maar dan kan ik maar tot 7 foto's komen en is het vaak ook zo dat de foto's in de zelfde witte balk staan (dus met elkaar verbonden zijn). En ik wil ze graag los van elkaar zien staan zodat als je een andere kleur achtergrond hebt die tussen de 2 items doorkomt. Ik heb geloof ik zoiets gevonden in de form van Hikashop, maar dat kost ruim €90,-- en ik maak dit voor de fun. Is er iemand die een idee heeft? Ik kan nog geen link sturen omdat ik nog niet met de site ben begonnen.
Discussie gesloten.
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155

Per pagina meer dan 7 users is dat mogelijk

31 aug 2014 14:13 - 31 aug 2014 14:15
#2
Dit kan volgens mij met de "Blogweergave" die standaard in Joomla zit.

Je zou telkens één foto in een artikel kunnen zetten (zonder verdere tekst) en de foto linken naar de pagina die je wenst. Voeg het artikel toe aan een categorie (bijv. foto's). Maak nu een menu-item aan van het type "Categorieblog" , kies voor de categorie "foto's" en stel bij "Blogweergave" het aantal intro-artikelen in op bijvoorbeeld 10 (aantal foto's) en aantal kolommen op bijvoorbeeld 3.
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 31 aug 2014 14:15 door Peter.
Discussie gesloten.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 2826

Per pagina meer dan 7 users is dat mogelijk

31 aug 2014 14:28
#3
Misschien is deze (gratis) extensie nuttig www.joompad.be/index.php/modanimatehover.html
Discussie gesloten.
  • ivodeb
  • ivodeb's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 117

Per pagina meer dan 7 users is dat mogelijk

31 aug 2014 14:49
#4
Waarom zou je er niet voor kiezen om de foto's naast elkaar in 1 artikel te zetten (in een responsive tabel)?
Dan kun je de achtergrond van de tabel een kleur geven en elke foto laten linken naar een ander artikel.
Als je dit met JCE zou doen, is het zeer eenvoudig en je hebt er geen (dure) extensie voor nodig.

Je kunt in JCE door middel van de marges ruimte creëren tussen de afbeeldingen en zelf, als je dat zou willen, een hover in kunnen stellen. Als je dan met de muis over de afbeelding heen gaat, krijg je een andere afbeelding te zien en kun je klikken om naar dat betreffende artikel te gaan.
Discussie gesloten.
  • David
  • David's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1031

Per pagina meer dan 7 users is dat mogelijk

31 aug 2014 14:53
#5
Ik dank jullie voor de moeite. Hier zal vast iets tussen zitten waar ik mee verder kan. Ga hier binnenkort mee aan de slag en zal de uitkomst dan doorgeven. Nogmaals dank
Discussie gesloten.
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.800 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie