Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Add Comment onder artikel

Add Comment onder artikel

20 dec 2013 19:43
#1
Dag Forumgenoten,

Ik wil hier de tekst "Add Comment" graag onder het artikel. Ik denk dat mijn Div'jes dit voorkomen.. want hier staan ze wel goed! Daar maak ik gebruik van tabellen, maar die wil ik ook vervangen door de DIV's.
Discussie gesloten.
  • Joepas
  • Joepas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 60

Add Comment onder artikel

20 dec 2013 23:15
#2
Je plaatst bijvoorbeeld de foto in je inleidende tekst in een div met een class=pull-left en de class heb je per CSS op float left gezet, tevens zin er meer divjes waarbij eveneens float left wordt gebruikt.

Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).

Haal de float left eruit, dan komt de link naar Add comment vanzelf onder de inleidende tekst te staan.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Add Comment onder artikel

21 dec 2013 08:53
#3
dag Anne,

Bedankt voor je antwoord. Die instelling wordt bepaald door de blog-layout. Als ik de float eruit haal, dan komt de tekst echter ook onder het plaatje, dat is niet de bedoeling. Ik weet niet of het netjes is, maar eigenlijk zou nan de </div> een soort nieuwe sectie moeten beginnen voor de disqus class.
Code:
deze tekst gewoon vervangen. Maar niet door crtl+a, maar d tekst selecteren....</div> <a class="jwDisqusListingCounterLink" data-disqus-identifier="2de58d1e57_id17" title="Add a comment" href="http://kluisteraar.nl/index.php/rewind/17-testartikel#disqus_thread">0 Comments</a>

Bedankt voor de FireBug tip. Die gebruik ik veelvuldig, maar het is altijd goed om te benoemen!
Discussie gesloten.
  • Joepas
  • Joepas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 60

Add Comment onder artikel

21 dec 2013 10:05
#4
Met alle respect, maar je hebt inline css in je artikel staan en dat conflicteert, zoals Anne al aangeeft. Ga terug naar een ongewijzigde template en pas daar eventueel je css aan. Volgens mij heb je echt veel te veel op een verkeerde manier aangepast.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

Add Comment onder artikel

21 dec 2013 10:09
#5
haha, en ik was nog wel zo 'trots' op mezelf dat ik zover gekomen was. Lerende zullen we maar zeggen. Bedankt voor de reacties.
Discussie gesloten.
  • Joepas
  • Joepas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 60
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.657 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie