Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

oude componenten blijven zichtbaar in Google

oude componenten blijven zichtbaar in Google

22 feb 2015 10:29 - 22 feb 2015 12:18
#1
Bij het op naam zoeken in Google van de website blijven sommige componenten hardnekkig terugkomen.
Iemand een idee, kan ze namelijk vinden/verwijderen/omzetten in het admin deel van de website. (JOOMLA 3.03 stable)

de site is: www.dromeluxuryoutlet.com
de componenten/pagina's die blijven terugkomen : dromeluxuryoutlet.com/component/content/?view=featured en www.dromeluxuryoutlet.com/8-home/2-welcome . Deze laatste heb ik wel aangepast. Als ik heb depubliceer dan blijft hij toch terugkomen.

Het mooiste zou zijn als deze pagina's doorverwijzen naar de home pagina, dan ben ik al gelukkig.

Alvast bedankt

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 22 feb 2015 12:18 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • MacFloo
  • MacFloo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22

oude componenten blijven zichtbaar in Google

22 feb 2015 16:39
#2
Deze kun je eenvoudig oplossen door een verwijzing in te stellen in verwijzingsbeheer:

www.dromeluxuryoutlet.com/8-home/2-welcome


De link met /component/content/?view=featured is lastiger, daar heb ik (nog) geen oplossing voor gevonden binnen Joomla zelf. In dit artikel staat een mogelijke oplossing via .htaccess : www.mysysadmintips.com/other/web/289-red...ed-to-your-home-page
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 2826
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.884 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie