Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Bij het inloggen op het backend krijg ik een blanco pagina

Bij het inloggen op het backend krijg ik een blanco pagina

03 nov 2021 16:07
#1
Hallo,

Bij het inloggen op het backend krijg ik een blanco pagina, dit gebeurde nadat ik een mail had gekregen dat de site gehackt was op 2 nov., er was ook een afbeelding geplaatst in de map 'Images' daar stond op "hacked by Dual_PersOnal".
De site "svvechtdal.nl" werkte echter nog normaal maar voor de veiligheid toch maar een backup teruggezet van voor de hack, echter nu, als ik als admin wil inloggen op het Backend en mijn loginnaam en wachtwoord invul, zie ik alleen maar een blanco pagina en verder gebeurd er niets.
Ben de hele dag aan het zoeken geweest maar kan nog niet iets vinden wat mij helpt, ik hoop dat jullie een oplossing weten.

Alvast bedankt.
Groet, Kasper
Discussie gesloten.
  • Kasper
  • Kasper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

Bij het inloggen op het backend krijg ik een blanco pagina

03 nov 2021 16:22
#2
Hoi,

heb je root en database eerst leeg gemaakt voordat je de backup hebt terug gezet?

Groetjesss :)
Discussie gesloten.
  • Janp
  • Janp's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bij het inloggen op het backend krijg ik een blanco pagina

04 nov 2021 11:47
#3
Hallo,
Bedankt voor je reactie, het de root net helemaal leeg gemaakt en een database teruggezet van de datum toen alles nog werkte.
Heb het nu met Firefox geprobeerd en kwam daar een scherm verder, daar komt een melding at mijn wachtwoord niet meer klopt, heb al mijn bekende wachtwoorden geprobeerd maar geen resultaat, kan nu ook bij de mogelijkheid om een wachtwoord te resetten maar dan moet je het email adres invoeren die hoort bij de site, hier heb ik alle mogelijke adressen ingevoerd die bij mij bekent zijn maar ze zijn allemaal fout.
Ik krijg het idee dat mijn inloggegevens zijn verwijdert uit de Joomla site, is dit ergens in een file in de site te controleren?
En zo nee, is er nog een andere oplossing zonder de hele site opnieuw op te zetten.

Alvast bedankt,

Gr. Kasper.
Discussie gesloten.
  • Kasper
  • Kasper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

Bij het inloggen op het backend krijg ik een blanco pagina

04 nov 2021 15:10 - 04 nov 2021 17:02
#4
Super gebruiker wachtwoord kan je niet opvragen. Je kunt wel een tijdelijke super gebruiker aanmaken.
docs.joomla.org/How_do_you_recover_or_re...admin_password%3F/nl
Laatste optie (sql)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 04 nov 2021 17:02 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37131

Bij het inloggen op het backend krijg ik een blanco pagina

04 nov 2021 19:39 - 05 nov 2021 09:27
#5
Hallo,

Bedankt voor je bericht.
De tijdelijke Super gebruiker werkt niet, krijg steeds een blanco pagina, heb het idee dat in steeds naar een lege pagina wordt gestuurd
De laatste optie van de SQL code heb ik ook geprobeerd, de code in de database ingevoerd maar hetzelfde resultaat, weer een lege pagina.
Als ik in wil loggen
Dit bericht bevat vertrouwelijke informatie
dan krijg ik de pagina waar ik de gebruiker en het wachtwoord in moet vullen, als ik dat doe krijg ik een lege pagina en dan staat er het volgende in de adresbalk " svvechtdal.nl/administrator/index.php "
Het volgende staat er in dit bestand, daar gaat toch niet iets fout?
Code:
<?php /** * @package Joomla.Administrator * * @copyright Copyright (C) 2005 - 2020 Open Source Matters, Inc. All rights reserved. * @license GNU General Public License version 2 or later; see LICENSE.txt */ /** * Define the application's minimum supported PHP version as a constant so it can be referenced within the application. */ define('JOOMLA_MINIMUM_PHP', '5.3.10'); if (version_compare(PHP_VERSION, JOOMLA_MINIMUM_PHP, '<')) { die('Your host needs to use PHP ' . JOOMLA_MINIMUM_PHP . ' or higher to run this version of Joomla!'); } // Saves the start time and memory usage. $startTime = microtime(1); $startMem = memory_get_usage(); /** * Constant that is checked in included files to prevent direct access. * define() is used in the installation folder rather than "const" to not error for PHP 5.2 and lower */ define('_JEXEC', 1); if (file_exists(__DIR__ . '/defines.php')) { include_once __DIR__ . '/defines.php'; } if (!defined('_JDEFINES')) { define('JPATH_BASE', __DIR__); require_once JPATH_BASE . '/includes/defines.php'; } require_once JPATH_BASE . '/includes/framework.php'; require_once JPATH_BASE . '/includes/helper.php'; require_once JPATH_BASE . '/includes/subtoolbar.php'; // Set profiler start time and memory usage and mark afterLoad in the profiler. JDEBUG ? JProfiler::getInstance('Application')->setStart($startTime, $startMem)->mark('afterLoad') : null; // Instantiate the application. $app = JFactory::getApplication('administrator'); // Execute the application. $app->execute();
Alvast bedankt,
Groet Kasper.
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst en je inlogcode tussen geheimtags (niet handig om die openbaar te zetten), volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 05 nov 2021 09:27 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Kasper
  • Kasper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

Bij het inloggen op het backend krijg ik een blanco pagina

05 nov 2021 13:47
#6
Hoi,

je meld dat je een blanco pagina krijgt het kan wezen dat je core bestanden mist.

Wat je kan proberen is de core bestanden uploaden via FTP zonder de installation folder.

Groetjesss :)
Discussie gesloten.
  • Janp
  • Janp's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.958 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie