Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Artikellijst in kolommen weergeven

Artikellijst in kolommen weergeven

29 jun 2017 11:24
#1
Ik zou graag volgende overzicht op mijn site herwerken.

Momenteel is het een artikel waarin alle links handmatig zijn ingegeven. Door de artikels in kolommen op te splitsen en afbeeldingen tussen de kolomblokken te plaatsen, wordt een overgang tussen bepaalde periodes weergegeven.
Nieuwe artikels moeten hierdoor steeds manueel worden toegevoegd.
Ik zou hiervan graag categorielijsten maken en deze dan op dezelfde wijze weergeven. Ik heb hiervoor alle artikels onderverdeeld in categorieën zoals ze in het overzicht moeten weergegeven worden. Voor elke categorie heb ik een categorielijst als locatieloze module gemaakt. In een nieuw artikel worden dan deze modules geplaatst met de afbeeldingen ertussen.

De lijst van elke categorie zou ik graag in meerdere kolommen laten weergeven. Kan dit ergens ingesteld worden?
Elk item in deze lijsten wordt voorafgegaan door een opsommingsteken. Kan ik dit -enkel in deze lijsten- uitschakelen?
Discussie gesloten.
  • Sint-Joris
  • Sint-Joris's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 35

Artikellijst in kolommen weergeven

29 jun 2017 11:34
#2
Je kunt met css het opsommingsteken "uitschakelen". Voor wat betreft meerdere kolommen gok ik dat je een override van de module moet maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37131
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.072 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie