Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Joomla uitschakelen

Joomla uitschakelen

26 nov 2016 11:31 - 26 nov 2016 11:34
#1
Hallo,

Joomla versie, 3.6.4
www.customcovershq.nl

Mijn vraag gaat over het volgende mijn website draait op Joomla met een bridge van Alterbrains om het phpBB forum erop te krijgen.
maar ik wil het volgende veranderen namelijk ik wil mijn website helemaal op phpBB laten draaien dit is mogelijk zonder data verlies die nu op de site staat, maar hoe schakel ik Joomla nu uit en dat phpbb het overneemt enig idee of moet ik hiervoor bij phpBB zijn?

Mvg Gio.
Laatst bewerkt 26 nov 2016 11:34 door Gio. Reden: Joomla versie en webadres toegevoegd
Discussie gesloten.
  • Gio
  • Gio's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 29

Joomla uitschakelen

26 nov 2016 12:45
#2
Je zou ervoor kunnen kiezen om via Algemene instellingen Joomla eens offline te zetten.
En dan te kijken wat je website op dat moment doet.

In phpBB zul je moeten kunnen instellen dat er een voorpagina moet worden getoond, want als je Joomla uitschakelt heb je geen template meer die de vormgeving van je website regelt.
Maar hoe je dat precies doet, kun je inderdaad het beste op een phpBB-forum vragen.

Eventueel kun je ook overwegen om Kunena als forum op je Joomla-site te installeren.
Er bestaan namelijk ook opties om alles uit phpBB te importeren in Kunena.
Als je dat doet, heb je ook alles op één platform.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11180

Joomla uitschakelen

26 nov 2016 13:42 - 26 nov 2016 13:45
#3
Bedankt voor je antwoord,
ik heb kunena op mijn platvorm gehad maar die werkt niet zoals ik wil hij kort bv lange namen af en ik kan niet installen dat gebruikers een reactie moeten plaatsen om te kunnen downloaden.
en wat betreft Joomla uitschakel daar moet ik nog even mee wachten het forum wordt nu namelijk geredirect dat zal ik eerst allemaal moeten weten te vinden hoe dit aan te passen daarmee heb ik de vraag bij Alterbrains gesteld.
nu snap je gelijk denk ik waarom ik alles naar een platform wil hebben.
Laatst bewerkt 26 nov 2016 13:45 door Gio.
Discussie gesloten.
  • Gio
  • Gio's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 29

Joomla uitschakelen

30 nov 2016 02:31
#4
Hallo,

Het is gelukt mijn site is nu helemaal phpBB bedankt voor alle medewerking die ik hier heb gekregen en succes met jullie site.

Mvg Gio.
Discussie gesloten.
  • Gio
  • Gio's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 29
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.927 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie