Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Filmpje uploaden in Joomla website

Filmpje uploaden in Joomla website

09 sep 2016 22:55
#1
Beste lezers.
Ik heb al een tijd een Joomla site die op zich goed werkt vind ik. Ik had ook al eens You Tube films geplaatst. Geen probleem. Maar nu probeer ik een filmpje te uploaden naar de site omdat iemand mij dat vraagt. Meerdere extensies geprobeerd, maar nee, steeds melding dat dit type geweigerd wordt. Ook geprobeerd via JCE Media box. (plug-in geïnstalleerd). Dan bestand bij maken artikel te plaatsen film er gewoon in slepen, maar alle soorten worden geweigerd. Ook al ergens gevonden dat ik via controle paneel, algemeen, bij instellingen soorten media bestanden gewoon moest bijvoegen welke ik nu ook wil toestaan. Dus avi, mpeg, wmv toegevoegd, maar helaas nee dus. Leek me ook niet helemaal goed omdat daar wel over afbeeldingen wordt gesproken met max 10 MB. Film gaat daar snel overheen.
Dus heel graag de gouden tip voor mij hoe dat kan. Bij voorbaat dank!
Discussie gesloten.

Filmpje uploaden in Joomla website

10 sep 2016 08:14
#2
Goeiemorgen,

Uploaden via een FTP programma(bijvoorbeeld Filezilla)? Maar persoonlijk zou ik gebruikmaken blijven maken van YouTube, dit omdat het dataverkeer dan via die website verloopt en de opslag ook.
Als je gebruik maakt van shared hosting en bij je hoster bijvoorbeeld een FUP(Fair Use Policy) hebt op het dataverkeer, dan heb je al vrij snel gezeik als er een aantal filmpjes wordt bekeken. Als je bij je hoster gewoon een vaste eenheid aan dataverkeer hebt (dit kan uitgedrukt zijn in megabytes of gigabytes), dan moet je natuurlijk dat even in de gaten blijven houden.
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722

Filmpje uploaden in Joomla website

10 sep 2016 19:14
#3
Ach ja uploaden via FTP.....nu bij Joomla niet geprobeerd en ja... dat ging wel, heb ik al gedaan. Is geplaatst en werkt.
En nee, het is eigenlijk niets, want dan gaan ze het filmpje downloaden en afspelen heb ik hgezien. Ook niets. Gaat om een seniorensite, maar ik zal zeggen dat ze het toch maar in You Tube moeten zetten of ja.. anders moet ik het zelf maar doen. Of heb je nog een beter idee om het binnen je site te laten afspelen? In elk geval bedankt voor de suggestie. Het werkt dus wel.
vr gr Henri
Discussie gesloten.

Filmpje uploaden in Joomla website

10 sep 2016 20:56
#4
Via FTP uploaden lijkt me dan zeker in dezen geen oplossing, ik zou gewoon YouTube blijven gebruiken hiervoor ;)
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.933 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie