Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost 404 error /administrator na verplaatsen site op server

404 error /administrator na verplaatsen site op server

10 aug 2016 11:50
#1
Ik heb een nieuwe site in een map /new staan. Ik probeer steeds via bestandsbeheer de site te verplaatsen naar public_html. De site verschijnt dan keurig!
Alleen krijg ik steeds een 404 error als ik /administrator achter de URL plaats. Ik heb deze actie al veelvuldig met andere sites ook zo gedaan en zonder problemen. Als ik alles weer terugzet in de map /new dan kan ik de /administrator wel gewoon benaderen. Ik heb AdminTools al een keer uitgezet. De rechten van configuration.php staan op schrijfbaar. Ik heb de foutmeldingen al op maximum gezet. Ook dat geeft geen melding.
Ik heb al naar diverse items op de forums zitten kijken. Wel opmerkingen over 404 errors maar niet over /administrator
Discussie gesloten.
  • ericpaap
  • ericpaap's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 18

404 error /administrator na verplaatsen site op server

10 aug 2016 13:04
#2
Ik heb het al gevonden! In .htaccess van /administrator stond nog de map /new/ vermeld. Verwijderd en eea werkt zoals het hoort.
Discussie gesloten.
  • ericpaap
  • ericpaap's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 18
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.271 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie