Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost URL

URL

07 sep 2015 11:57
#1
Zal wel iets nieuws zijn.. waarom schrijft joomla tegenwoordig een datum in de url?

Zie mooieorthopedischeschoenen.nl/2015-04-25...1-42/een-frisse-blik
Bedrijfindewolken.nl
Bedrijf in de Wolken. Alles voor de ondernemer onder één dak
Webdesign - Vormgeving - Marketing - Hosting - Drukwerk - Cloud oplossingen
Discussie gesloten.
  • OpticMoon
  • OpticMoon's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 229

URL

07 sep 2015 12:18
#2
Kijk eens bij de menu-aliassen.
Maak die eens leeg en sla het menu-item opnieuw op.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

URL

08 sep 2015 07:46
#3
Bedankt, dat werkte prima. Maar nu is er iets geks aan de hand. Bij mij in alle browsers werkt het navigeren naar Over ons -> Medewerkers op www.mooieorthopedischeschoenen.nl goed. www.mooieorthopedischeschoenen.nl/over-ons/medewerkers . Maar bij de klant op de diverse apparaten niet, dan krijgt hij een 404 melding.
Bedrijfindewolken.nl
Bedrijf in de Wolken. Alles voor de ondernemer onder één dak
Webdesign - Vormgeving - Marketing - Hosting - Drukwerk - Cloud oplossingen
Discussie gesloten.
  • OpticMoon
  • OpticMoon's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 229

URL

08 sep 2015 08:07
#4
(Browser) cache legen?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

URL

08 sep 2015 08:32
#5
Ja zei ik ook al maar hij zou het op meerdere apparaten hebben geprobeerd. Ook via smartphone.
Bedrijfindewolken.nl
Bedrijf in de Wolken. Alles voor de ondernemer onder één dak
Webdesign - Vormgeving - Marketing - Hosting - Drukwerk - Cloud oplossingen
Discussie gesloten.
  • OpticMoon
  • OpticMoon's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 229

URL

08 sep 2015 09:28
#6
Hier werkt het verder prima, dus denk toch een lokaal probleempje.
Omdat je oorspronkelijke vraag is opgelost, sluit ik dit draadje.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.965 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie