Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Controleren gebruik images

Controleren gebruik images

03 sep 2015 13:43
#1
Op een aantal websites gebruik ik nogal veel plaatjes ter ondersteuning van de berichten. Maar nieuwsberichten vervallen regelmatig en dus ook het gebruik van de illustraties. Mijn vraag is nu of er een programma (plugin of zo) is, waarmee je gebruik van de plaatjes in bv. de map stories kunt controleren, zodat de niet-gebruikte illustraties kunnen worden verwijderd.

Greoten,
Jan.
Discussie gesloten.
  • wesselsjan
  • wesselsjan's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 390

Controleren gebruik images

03 sep 2015 14:12
#2
Voor zover ik weet is daar nog geen standaard oplossing voor in bijvoorbeeld de vorm van een extensie.
Mocht je met je hoster kunnen overleggen dat je dit script mag draaien op de server, dan kun je daarmee de ongebruikte bestanden vinden.
Maar omdat dit rechtstreeks op de server moet gebeuren, werkt dat niet voor iedereen.

Het zou wel heel mooi zijn als er binnen Joomla! een extensie hiervoor beschikbaar zou komen, maar die is er dus volgens mij nog niet.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.646 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie