Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

variabele voor rekeningnummer en -naam

variabele voor rekeningnummer en -naam

09 aug 2015 14:54 - 09 aug 2015 15:10
#1
ik kan mollie nu goed gebruiken in d testomgeving.
Klopt het echter dat de variable voor het rekeningnummer en rekeningtenaamstelling leeg blijven omdat het een nep-betaling is?
Code:
$mollie = new Mollie_API_Client; $mollie->setApiKey('test_sHkWPVSxt4QNuWs5p8FNpUygNnhtzf'); $payment = $mollie->payments->get($_POST["id"]); $order_id = $payment->metadata->order_id; $Mode = $payment->mode; $ID = $payment->id; $CrDate = $payment->createdDatetime; $PDate = $payment->paidDatetime; $CaDate = $payment->cancelledDatetime; $EDate = $payment->expiredDatetime; $Amount = $payment->amount; $Description = $payment->description; $Method = $payment->method; $Details_Name = $payment->details->consumerName; $Links = $payment->links->redirectUrl; $Details_Account = $payment->details->consumerAccount; $message=$order_id;

Code:
$amount en $order_id
geven de juiste getallen, maar rekeningnummer en -naam hebben geen net-alsof-waarde?

als ze dat wel zouden hebben gekregen van test-mollie, waarom krijg ik die dan niet in
Code:
$Details_Account en $Details_Name?

Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
Laatst bewerkt 09 aug 2015 15:10 door Jelle.
  • lexmoen
  • lexmoen's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

variabele voor rekeningnummer en -naam

09 aug 2015 15:18
#2
dat dacht ik ook, maar als ik die via update in de database plaats komt er niets in de bijbehorende velden.

Ik weet ook niet hoe ik ze kan print of zo, omdat de pagina aangeroepen wordt door Mollie
  • lexmoen
  • lexmoen's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.731 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie