Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Laptop geeft Twtterfeed en Facebookfeed niet weer

Laptop geeft Twtterfeed en Facebookfeed niet weer

08 jun 2015 20:32 - 08 jun 2015 20:35
#1
Ik zit met een uitdaging die me momenteel iets boven mijn pet gaat. Ik heb op één van de websites die ik maak een Twitter feed en een Facebook feed geplaatst ( www.coutureplus.eu ). Ook nog een setje social media buttons. Op mijn "vaste" pc zie ik alles prima terug. Op een klein netbookje met Linux of Google Chrome ook. Andere browsers op zich zijn ook geen probleem en andere laptops ook niet. Alleen mijn eigen laptop die qua software nagenoeg gelijk is aan mijn vaste pc (win7, bullguard met dezelfde instellingen en alle andere zaken die ik kan controleren). Ik heb keus uit meerdere routers (alles draadloos) voor zowel de vaste pc als de laptops. Het maakt geen verschil. De laptop is een Acer Aspire 5742 en ik weet het even niet meer. Erg vervelend is het wel aangezien ik regelmatig vanaf de laptop aan de sites werk. Wie heeft een oplossing!! Alvast dank!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 08 jun 2015 20:35 door Spryteboii.
Discussie gesloten.
  • Spryteboii
  • Spryteboii's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14

Laptop geeft Twtterfeed en Facebookfeed niet weer

08 jun 2015 20:57
#2
Hallo,

Nou is dit blijkbaar geen joomla probleem maar een lokaal probleem. ( alleen één laptop )
Dus moeilijk voor ons te bekijken.
Dit vond ik via Google.

This webpage was blocked by an extension. A third-party extension has blocked access to this webpage. Error code: ERR_BLOCKED_BY_CLIENT.
Suggested solution: Disable your extensions and then reload this webpage.

In most cases this extension is AdBlocker

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13598

Laptop geeft Twtterfeed en Facebookfeed niet weer

08 jun 2015 22:22
#3
Hoi Jelle,

En toch ben ik er mee geholpen. B) Adblocker is geïnstalleerd op zowel de vaste pc als alle laptops. Laat nou net de mijne alles op de hele pagina blokkeren. Bedankt dus voor het snelle antwoord. En wellicht is er toch ook een ander met dit antwoord geholpen, hoe lokaal ook. :)
Discussie gesloten.
  • Spryteboii
  • Spryteboii's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.727 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie