Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Javascript toepassen in categorieen

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 01:56
#1
Goedenacht, ik had is een vraag betreffende javascripts toe te voegen in categorieen. ik probeer een script toe te voegen in een catgorie. eerst kon ik dit niet omwille dat dit verboden was bij tiny deze aangepast en werkte. nu kan ik het script toevoegen echter als ik de site open geeft hij deze niet weer.
Het is bij het menu van boeken de beschrijving geeft hij weer echter het script dat er op volgt niet. Graag jullie hulp aub.

Joomla versie 3.3.6

website: www.love-4-life.nl

Al vast Bedankt
Discussie gesloten.
  • chriske81
  • chriske81's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 67

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 11:08
#2
Zelf maak ik gebruik van de module Flexi Custom Code om speciale code aan bepaalde pagina's toe te wijzen.

In die module kun je PHP, Javascipt en jQuery plakken en toewijzen aan een specifieke pagina. Alleen op die specifieke pagina wordt de code dan geladen. Groot voordeel is dat de code tijdens het bewaren in Joomla! niet wordt opgeschoond.

Misschien een poging waard.
Discussie gesloten.
  • Burt
  • Burt's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 77

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 11:09
#3
Installeer Sourcerer van NoNumber.
Met behulp van deze extensie kun je programmacode in je artikelen of Categorie-omschrijving plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 13:23
#4
ik heb beide plugins geinstalleerd en de javascript code in gevoegd echter zonder resultaat :( :( hij laad ze niet in. De codes worden gegenereerd op een andere website, dus hier zit de fout niet in.
Discussie gesloten.
  • chriske81
  • chriske81's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 67

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 14:37 - 16 mrt 2015 14:37
#5
Wat bedoel je met beide plugins? Sourcerer is maar 1 plugin. Kan het zijn dat je code niet klopt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 16 mrt 2015 14:37 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37148

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 14:55 - 16 mrt 2015 15:00
#6
Astrid bedoel de plugin van woody en de module van Burt. de codes komen rechtstreeks van bij bol.com en amazon. hieronder ziet je de script van amazon
Code:
<script charset="utf-8" type="text/javascript"> amzn_assoc_ad_type = "responsive_search_widget"; amzn_assoc_tracking_id = "love4lifenl-21"; amzn_assoc_link_id = "OR5MMZBXQNCDAGMH"; amzn_assoc_marketplace = "amazon"; amzn_assoc_region = "GB"; amzn_assoc_placement = ""; amzn_assoc_search_type = "search_widget"; amzn_assoc_width = "auto"; amzn_assoc_height = "auto"; amzn_assoc_default_search_category = "Books"; amzn_assoc_default_search_key = "Spirituality"; amzn_assoc_theme = "light"; amzn_assoc_bg_color = "69BFC3"; </script> <script src="//z-eu.amazon-adsystem.com/widgets/q?ServiceVersion=20070822&Operation=GetScript&ID=OneJS&WS=1&MarketPlace=GB"></script>

en hieronder de code voor bol
Code:
<script type="text/javascript">var bol_pml_search={"id":"bol_1426514046127","baseUrl":"partnerprogramma.bol.com","secure":false,"showCat":false,"catId":"0","logoColor":"black","searchFor":"","frameColor":"#69BFC3","header":false,"urlPrefix":"http://aai.bol.com/openapi/services/aai/","site_id":"30701","link_name":"Zoekmachine","link_subid":"","target":true,"rating":true,"price":true,"default_results":4,"image_size":true,"image_position":"left","width":"800","cols":"2","background_color":"#69BFC3","text_color":"#000000","link_color":"#7903D3","border_color":"#5B9759","letter_type":"verdana","letter_size":"11"};var bol_cats={'cats':[{'description':'Boeken','id':'8299'},{'description':'Muziek','id':'3132'},{'description':'Dvd','id':'3133'},{'description':'Games','id':'3135'},{'description':'Speelgoed','id':'7934'},{'description':'Baby','id':'11271'},{'description':'Mooi & Gezond','id':'12382'},{'description':'Koken, Tafelen en Huishouden','id':'11764'},{'description':'Elektronica','id':'3136'},{'description':'Computer','id':'3134'},{'description':'Sport & Vrije tijd','id':'14647'},{'description':'Tuin','id':'12974'},{'description':'Wonen','id':'14035'}]}</script><script id="bol_1426514046127" src="http://partnerprogramma.bol.com/partner/static/js/aai/clientSearchBoxGenerator.js" type="text/javascript"></script>

Als ik deze in toevoeg in de broncode van de categorie boeken geeft deze hem niet weer. Weet jij hier soms raad mee? vroeger met joomla 2.5 werkte dit perfect.

Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 16 mrt 2015 15:00 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • chriske81
  • chriske81's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 67

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 15:04
#7
Weet niet waarom het niet werkt. Als ik de code zonder extra's te installeren gewoon in de broncode van JCE editor plak, dan werkt het perfect.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37148

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 15:15
#8
Dit is de bedoeling voor in het categorie te plaatsen en niet in een artikel Astrid en jce editor heb ik niet
Discussie gesloten.
  • chriske81
  • chriske81's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 67

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 17:25
#9
In de categorie-omschrijving neem ik aan? Ook dat werkt bij mij met JCE, maar aangezien zelfs sourcerer niet werkt bij jou, vermoed ik dat er iets anders aan de hand is. Staat bij Algemene Instellingen bij Tekstfilter het filter wel uit bij de Super User?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37148

Javascript toepassen in categorieen

16 mrt 2015 19:09
#10
Idd astrid in de categorie omschrijving, ja deze staan in super users uit. kijk maar in de bijlage

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • chriske81
  • chriske81's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 67
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.091 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie