Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Witte pagina's bij progressive caching

Witte pagina's bij progressive caching

18 feb 2015 09:03
#1
Goedemorgen

Ik heb inmiddels veel gelezen over witte pagina's met Joomla 3.x, maar de oplossing voor mijn website heb ik niet kunnen vinden.
Regelmatig is de website niet bereikbaar, de domeinnaam verschijnt in de browser, maar er wordt alleen een witte pagina getoond. Ook sub pagina's zijn wit. Inloggen via administrator lukt wel.

Het probleem is direct verholpen na het wissen van de cache, maar dit zou volgens mij niet nodig hoeven zijn. Cache staat op progressive.

Ik krijg in de logs 2 foutcodes:

public_html/libraries/joomla/cache/storage/file.php on line 141
en
public_html/templates/as002070/html/com_datafeeds/items/default_flexbox.php on line 52

Mijn kennis is veel te laag om te begrijpen wat ik hier mee moet. Via google en het forum begrijp ik dat cachen op progressive gunstig is voor het laden van de website (sneller bij terugkomende bezoekers?), echter zet het telkens mijn website op wit.

Is er iemand die mij hiermee zou kunnen en willen helpen? Let wel, ik beheers geen ingewikkelde computer en script kennis.


Joomla 3.3.6 stable
www.ximera.nl
Discussie gesloten.
  • Leuk en snel
  • Leuk en snel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 49

Witte pagina's bij progressive caching

18 feb 2015 09:12
#2
Ik zou eerst eens terug gaan naar conservatief cachen. Progressief leidt wel vaker tot problemen. Ik vraag me overigens af of je uberhaupt wel moet cachen. Je site bevat nauwelijks bestanden die gecached hoeven te worden omdat je informatie van externe sites komt. Ik weet niet hoe vaak die info ververst wordt, maar het zou zelfs kunnen dat cachen ervoor zorgt dat je bezoeker niet de meest actuele informatie te zien krijgt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37145

Witte pagina's bij progressive caching

18 feb 2015 09:25
#3
Dankjewel Astrid.

De info wordt dagelijks ververst. Ik laat cachen uit staan, want begrijp tegelijkertijd dat de foutmelding geen dringende verandering vereist. Nou..., simpel opgelost alweer.

Super bedankt voor de info

Vr gr Edwin
Discussie gesloten.
  • Leuk en snel
  • Leuk en snel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 49
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.774 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie