Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Veiling opzetten (gratis)

Veiling opzetten (gratis)

30 nov 2014 17:30
#1
Ik heb jullie hulp nodig.

Voor een eindejaaractie die wij organiseren (wij zijn Stichting Net Niet Genoeg uit Schiedam, www.netnietgenoeg.nl ), gaan wij een veiling opzetten. Mensen kunnen bieden op "klussen". Het geld dat we daarmee ophalen (overigens gaat een deel van de klussen ook tegen bijvoorbeeld 50 pakken koffie of 100 pakjes thee), wordt omgezet in boodschappen die we vervolgens weggeven aan de 200 gezinnen van Schiedam die zijn aangesloten bij de Voedselbank.

Nou zijn er genoeg veilingcomponenten te vinden, maar allemaal tegen betaling. Mijn vraag is: wie weet een component (gratis) waarmee ik een veiling kan opzetten of wie kan ons helpen om dit op te zetten? Het moge duidelijk zijn, we hebben geen geld om te investeren. Ook achteraf niet. Het moet volledige kosteloos.

De site is momenteel in aanbouw, het geheel moet 15 december live zijn.

Op dit moment heb ik ervoor gekozen gebruik te gaan maken van een shopping-component, dan hebben we in elk geval iets, maar veiling zou echt het fijnst zijn.
Discussie gesloten.
  • tasja71
  • tasja71's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 24

Veiling opzetten (gratis)

30 nov 2014 19:00
#2
Zoals je zelf al aangeeft zijn er geen gratis extensies die een veiling kunnen opzetten (helaas)
Ik heb er in het verleden ook naar gezocht, maar je zal er afhankelijk van je keuze een bedrag voor moeten neerleggen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179

Veiling opzetten (gratis)

30 nov 2014 19:37
#3
Misschien kun je iets beginnen met een classified ads extensie; die zijn in ieder geval wat "lichter" dan de meeste shopping extensies
Discussie gesloten.
  • neboz
  • neboz's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 112

Veiling opzetten (gratis)

01 dec 2014 08:40
#4
Misschien is deze extensie wat: Link
Het is gratis maar er komen wel advertenties onder in beeld.
Discussie gesloten.

Veiling opzetten (gratis)

09 dec 2014 21:24
#5
Ben ze nu stuk voor stuk aan het bekijken. Geld uitgeven voor een eenmalige actie van 5 dagen vinden we overdreven, dus we gaan eens kijken wat we met de geboden opties kunnen. Ik hou jullie op de hoogte! Bedankt in elk geval voor het meedenken en mocht iemand nog een idee hebben, dan hoor ik het graag!
Discussie gesloten.
  • tasja71
  • tasja71's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 24

Veiling opzetten (gratis)

10 dec 2014 14:18
#6
Helaas. Heb JCenter geprobeerd te installeren, maar krijg foutmeldingen. Overigens wel "grappige" foutmeldingen, want de extensie gaat zoeken naar een map die ik als subdomein heb. eindejaarsactie.xxx.xx en JCenter geeft een foutmelding op www.xxx.xx/eindejaarsactie . Schijnbaar vindt ie mijn subdomein niet leuk, dus maakt ie zelf een map aan in de root van de website.

Maar goed, dat is een ander probleem. Helaas geen veilingcomponent kunnen vinden waar we mee verder kunnen, dus dan maar in de vorm van een shop... :(
Discussie gesloten.
  • tasja71
  • tasja71's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 24
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.574 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie