Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Presentielijst

Presentielijst

26 jan 2017 22:05
#1
Hallo,

ik ben een nieuwe site aan het bouwen voor een groep mensen die aan fundraising doen.
Nu is het zo dat deze op geregelde (vaste) tijdstippen in de maand in een restaurant vergaderen.

Als de leden niet komen zijn ze 'verplicht' om zich af te melden voor 15u.

Is er een module in Joomla beschikbaar die in staat is om dus elke vergadering weer te geven en waar de leden indien ze niet kunnen zich op een gemakkelijke manier kunnen uitschrijven?
Ook zou het een pluspunt zijn als deze een samenvatting kan geven van wie komt en wie niet.

Ik weet niet of het mogelijk is maar het zou me enorm helpen!

Bedankt voor jullie antwoord!
Discussie gesloten.
  • jorimon
  • jorimon's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 17

Presentielijst

27 jan 2017 08:43
#2
Als je het omdraait wel. Leden moeten zich aanmelden (of de sitebeheerder moet alle leden aanmelden) en kunnen zich dan eventueel later afmelden. Kijk bijvoorbeeld eens naar iCagenda.
Of je moet een formulier maken met bijvoorbeeld chronoforms, maar dan kan je dat alleen gebruiken voor de afmeldingen in principe.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37145

Presentielijst

29 jan 2017 23:30 - 29 jan 2017 23:30
#3
Ik heb dit gebouwd voor mijn vereniging. Leden moeten zich afmelden via een formulier wat ik heb gebouwd in RSforms. Vervolgens kunnen de leden de eigen afmeldingen zien via de lijst van afwezigheid. Bestuursleden kunnen via dezelfde lijst ook alle afwezigheden zien.
Laatst bewerkt 29 jan 2017 23:30 door mvanbergeijk.
Discussie gesloten.
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.770 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie