Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost ChronoForms v5 en uploaden

ChronoForms v5 en uploaden

06 feb 2015 16:22
#1
Hi all,

Ik zie veel vragen en oplossingen voorbij komen met betrekking tot chronoforms. Ik zit er zelf maar mee te rommelen, misschien kan iemand mij helpen:
- in submet (setup gedeelte) heb ik netjes de actie staan om de files (zoals geselecteerd in formulier) te uploaden. Dit gaat naar een default map. echter na 'verzenden' geen foto's in die map. Ook niet als ik de rechten aanpas. andere map benoemd, ook geen oplossing.
- liever wil ik de foto's per mail naar mij verzonden hebben. ook daar zit ik maar met de instellingen te rommelen omdat ik het gewoon niet snap (neem ik aan :) )

De vragen ook op het forum van Chronoform gesteld, echter kan ik denk ik niet de juiste vertaalslag naar het engels maken. Wie weet is hier iemand die en oplossing heeft? gaat om
formulier












Thanx in advance!

ps, is er een goede vertaalde versie van chronoforms 5? op chromoengine ook nog niet gevonden. neemt misschien al veel problemen van mij weg :blush:

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • jachtaas
  • jachtaas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 87

ChronoForms v5 en uploaden

06 feb 2015 16:52
#2
Ik weet zo geen NL-versie van Chrono. Wat je wel zou kunnen doen is de demo's installeren. Knop rechts bovenin bij Chrono. Daar zit een demo file-upload formulier bij. Kan je eerst testen of dat wel werkt en dan de instellingen vergelijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

ChronoForms v5 en uploaden

06 feb 2015 17:00
#3
top, ga ik doen!
Discussie gesloten.
  • jachtaas
  • jachtaas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 87

ChronoForms v5 en uploaden

07 feb 2015 23:53
#4
Hi all,

Ik heb de demo er bij gepakt, maar zag weinig verschillen. Toch stapje voor stapje nagedaan en inderdaad, nu lukte het op een file up te loaden. Maar het leek verdacht veel op de instellingen die ik had staan, echter had ik bij de naam ook "[]" gezet en 'multiple file' ondersteuning aanstaan. eigenlijk precies zoals ze zeggen om niet een maar meerdere files aan te geven.

Echter komt er dan dus geen een file mee.

Alvast dank voor de aandacht!
Discussie gesloten.
  • jachtaas
  • jachtaas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 87

ChronoForms v5 en uploaden

08 feb 2015 09:32
#5
Het zat hem in de array fields. Hier moet ik ook de 'fieldname' benoemen, zonder haakjes.
Werkt nu voor uploaden, mail nog niet. maar moet goed komen, dit is de oplossing!
Discussie gesloten.
  • jachtaas
  • jachtaas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 87
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.804 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie