Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Flexheader 3 voor K2 items?

Flexheader 3 voor K2 items?

12 nov 2014 19:48 - 12 nov 2014 19:49
#1
Hallo iedereen,

Ik heb op mijn website de module Flexheader 3 ( www.flexheader.net/ ) geïnstalleerd en uitgeprobeerd. Op zich werkt deze heel goed, echter niet in combinatie met de K2 items.
Met de module Flexheader kun je bij elk artikel en categorie een andere banner / header krijgen d.m.v. het itemid. Dit is nou net het probleem, bij K2 geeft Flexheader steeds bij elke pagina aan dat het itemid 0 is.
Heeft hier iemand al ervaring mee, of weet iemand een andere module die hetzelfde kan maar dan voor K2?

Alvast bedankt voor jullie meedenken.


GroetRick
Laatst bewerkt 12 nov 2014 19:49 door rickm110.
Discussie gesloten.
  • rickm110
  • rickm110's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Flexheader 3 voor K2 items?

13 nov 2014 09:05
#2
Hallo rickm110,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

K2 is heel specifiek en wordt steeds minder gebruikt. Dus als het echt voor K2 moet zijn, dan kan je misschien je vraag beter stellen op het K2 forum.

Een mogelijke oplossing zou de betaalde versie van Advanced Module Manager kunnen zijn. Dan moet je dus wel voor elke header een aparte module aanmaken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

Flexheader 3 voor K2 items?

13 nov 2014 16:04
#3
Hoi Astrid,

Bedankt voor je reactie. Is het inderdaad zo, dat K2 steeds minder gebruikt wordt? Ik vind het toch een fijne module en voor mijn doeleinden is deze uitermate geschikt. Ik ben nl op dit moment een website aan het inrichten voor onze mbo school, waar we gebruik maken van het tonen van de opleidingen. Deze opleidingen zijn ondergebracht in K2 items en daardoor beter hanteerbaar dan in de standaard artikelen van Joomla. Zo kunnen we b.v. sneller filteren, sorteren en zoeken binnen K2.
Maar goed, dit even terzijde. De oplossing die je gaf in de vorm van de betaalde versie van Advanced Module Manager heb ik mij enige tijd geleden al aangeschaft, dus dat is het probleem niet. Waar ik wel tegenop zie is dat er voor elk item (header) een aparte module gemaakt zou moeten worden. Dat is nogal omslachtig, aangezien we het hier over enkele honderden opleidingen hebben :(

Zijn er geen mensen binnen dit forum die de kennis bezitten om de module Flexheader om te schrijven naar de K2 module? Ik denk dat er meerdere mensen zijn die daar behoefte aan hebben.

Ik zal deze vraag inderdaad ook eens even bij het K2 forum gaan stellen, wellicht dat er al een oplossing voorhanden is. Zodra ik meer weet, zal ik het jullie laten weten in dit topic.

Groet Rick
Discussie gesloten.
  • rickm110
  • rickm110's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Flexheader 3 voor K2 items?

13 nov 2014 17:03
#4
Dat wordt inderdaad een beetje veel voor AMM :P
Of de stoute schoenen aantrekken en de ontwikkelaar een mailtje sturen. Staat een link naar zijn website onderaan de flexheader pagina :ohmy:
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 3.666 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie