Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

PHP versie 7.3 geeft problemen

PHP versie 7.3 geeft problemen

29 dec 2018 12:07
#1
Op mijn site (Joomla versie 3.8.10) had ik plugin Form Maker geinstalleerd om een contactformulier te maken. Maar de mail die dan verstuurd gaat worden bleek niet willen werken. Steeds een foutmelding dat de mail niet verzonden kon worden. Daarna in de backend bij de e-mail instellingen eens getest (System, Algemene instellingen, Server, E-mail instellingen). Dat werkte eveneens niet (meer). Volgens de webhost (wned.nl) lag dat aan Joomla die nog niet met PHP versie 7.3 overweg kan. En idd, met PHP versie 7.2 werkte alles weer. Aangezien ik dit probleem zo snel niet op dit forum zag, toch maar even een melding hiervan.
Discussie gesloten.
  • frogseven
  • frogseven's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10

PHP versie 7.3 geeft problemen

29 dec 2018 12:13 - 29 dec 2018 12:41
#2
Het klopt inderdaad dat PHP 7.3 nog een aantal problemen oplevert. Dit is overigens ook nog een beta versie en het wordt niet aangeraden om deze versie op productiesites te gebruiken.

:off:
Overigens is je Joomla-versie zwaar verouderd. Dus ik zou snel updaten naar 3.9.1!
:back:
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 29 dec 2018 12:41 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.054 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie