Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Andere layout na update joomla 3.4

Andere layout na update joomla 3.4

25 feb 2015 12:12
#1
Beste,

Na de update naar Joomla 3.4, werkt mijn site opeens niet meer zoals voorheen. Site www.frysk-seniorenorkest.nl Op de frontpage staat een slider met daaronder drie modules. Als je op de module klikt , moet de slider verdwijnen en de info van de module tevoorschijn komen. Nu gebeurt dat ook wel, maar de slider blijft en staat in een loop te draaien. Is het mogelijk de update terug te draaien of is het probleem eenvoudig op te lossen. Van de makers van het template krijg ik geen service meer, omdat de template al meer dan een jaar geleden is aangeschaft. Wie redt mijn site?
Discussie gesloten.
  • sysman
  • sysman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 281

Andere layout na update joomla 3.4

25 feb 2015 12:21
#2
Ik neem aan dat je eerst een back-up hebt gemaakt voordat je de update hebt gestart.
Het is de eerste versie van Joomla! 3.4 en is daarmee dus niet voor alle templates en extensies direct geschikt.
Om dat risico te voorkomen moet je eerst een back-up van je site maken en daarna pas updaten.

Nu jij hebt gemerkt dat er in Joomla! 3.4.0 iets niet goed gaat, kun je de back-up terugzetten en wachten op Joomla! 3.4.1

Mocht je (helaas) zelf geen back-up hebben gemaakt, dan kun je aan je hoster vragen of die de back-up van afgelopen nacht kan terugzetten.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11176

Andere layout na update joomla 3.4

25 feb 2015 15:40
#3
Dag WoodyFu,
De backup is teruggezet, maar het probleem blijft bestaan. Heb werkelijk geen idee hoe deze verandering plotseling kan optreden.
Ook de componenten die ik zou gaan verwijderen zijn met de backup weer terug. Ik heb zo vaag het vermoeden, dat ik de site opnieuw moet opbouwen vanaf scratch.
Discussie gesloten.
  • sysman
  • sysman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 281

Andere layout na update joomla 3.4

25 feb 2015 17:08
#4
Inmiddels een backup van de provider terug laten zetten (van maadag j.l.) en het werkt weer zoals het was.
Bedankt voor het meedenken.
Discussie gesloten.
  • sysman
  • sysman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 281
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.086 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie