Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Na artikel wijzigen of opslaan gaat het scherm op wit

Na artikel wijzigen of opslaan gaat het scherm op wit

14 dec 2014 11:40
#1
Ik heb lokaal een website geüpdate van 2.5.28 naar 3.3.6 op dezelfde manier zoals ik al eerder bij andere sites heb gedaan.
ChronoformsV5 opnieuw geïnstalleerd en ook Phocagallery geheel opnieuw geïnstalleerd. Voordien kon ik gewoon een artikel maken en/of wijzigen en dan opslaan. Alles als superuser. Echter zo ineens komt er nu na opslaan of wijzigen van een artikel een wit scherm. De url is dan bv .....option=com_content&layout=edit&id=122 Ga ik vervolgens terug naar de vorige pagina of ik doe gewoon F5 dan komt het artikel keurig in het scherm terug terug, maar wel met een slotje. Ook wordt alles wel netjes opgeslagen in de database en vervolgens kan ik ook keurig het artikel afsluiten, zonder wit scherm. Dus alles lijkt wel te doen alleen ik kom na opslaan dus niet verder dan een leeg wit scherm. Waar zou ik dat probleem kunnen zoeken?

Ik heb ook een nieuwe gebruiker aangemaakt als superuser en deze heeft dezelfde problemen. Het lijkt mij geen rechten probleem.
Als iemand een idee heeft dan hoor ik dat graag.
mvg Harry
Discussie gesloten.
  • talenhj
  • talenhj's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 9

Na artikel wijzigen of opslaan gaat het scherm op wit

14 dec 2014 12:08
#2
Witte schermen duiden meestal op een php probleem en ik denk dat je een Internal Server error krijgt. Je kunt de Apache error logs bekijken via het controlepaneel van je hoster of je zou kunnen kijken of je iets meer ziet als je bij Algemene Instellingen de foutrapportage op "ontwikkeling" zet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37132

Na artikel wijzigen of opslaan gaat het scherm op wit

14 dec 2014 13:25
#3
Er stond inderdaad nog een oude automailer.php onder plugins/content die ik voor de update was vergeten te deinstalleren. Dat was de boosdoener. File verwijderd, probleem opgelost.
Bedankt Astrid.
Groet Harry
Discussie gesloten.
  • talenhj
  • talenhj's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 9
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.748 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie