Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

virtueupload module

virtueupload module

25 nov 2012 19:06
#13
daar was ik al bang voor, maar als de module erin staat gaat die dan nog steeds niets doen in mijn versie 2? Maar is die module dan nog steeds niet uit voor vm 2?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Discussie gesloten.
  • sterremix
  • sterremix's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 85

virtueupload module

25 nov 2012 19:10
#14
Joomla 1.5 in combinatie met VirtueMart 1.1 verschillen enorm van Joomla 2.5 in combinatie met VirtueMart 2.0
Het technisch verschil zo zo aanzienlijk dat ik de kans dat het gaat werken op nihil inschat.

Je hebt de extensies van de site van de bouwer, hij biedt nog geen oplossing voor VirtueMart 2.0 aan.
Ik vermoed dat je hem zelf het beste kunt vragen wanneer hij dat gaat doen.

Des te meer vragen hij krijgt, des te eerder het zal komen.
Discussie gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

virtueupload module

25 nov 2012 19:16
#15
ow oke
Ik was al bezig om me in te schrijven op dat forum maar ik kan me niet registreren, omdat er een fout op de pagina staat ik moet een security code invoeren en die kan ik dus helemaal nergens terug vinden, beetje vaag allemaal. Maar in elk geval hartstikke bedankt voor je antwoorden.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Discussie gesloten.
  • sterremix
  • sterremix's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 85
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.813 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie