Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Wie weet betaaldienst voor VM2?

Wie weet betaaldienst voor VM2?

04 jan 2012 10:08
#13
Bedankt voor het aantword, maar ik heb uiteindelijk voor hikashop gekozen en ben zeer blij daarme. VM2 is niet meer aantrekkelijk voor mij. Vroegere versies van VM waren nog min of meer gebruikelijk voor mij en ik kon zelf zonder hulp alles installeren en aanpassen, maar nu de laatste VM2 is een half product, waar je veel technishe kennis moet hebben om alles aan te passen en veel te veel tijd besteden om een redelijk werkende winkeltje te krijgen. Ik ben geen programeur. Ook geen ondersteuning van VM. Op forum VM moet je maanden lang wachten voor een aantwoord, en toch niet professionele, maar zoiets: ga dit of dit proberen, misschien het lukt, misschien niet...
In iedere geval bedankt voor de moeite,

Vero
Discussie gesloten.
  • Vero
  • Vero's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 279
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.841 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie