Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Voor het publiceren van je eigen Joomla! website gelden een aantal regels.
  1. Je website moet gebouwd zijn in Joomla!
  2. De volledige url dient als onderwerp te worden gebruikt.
  3. De website moet af zijn, niet in aanbouw en actief zijn.
  4. Vermeld verder de volgende gegevens in het topic:
  • Een klikbare url naar de website.
  • De gebruikte versie van Joomla!
  • Alle gebruikte extensies.
Let op: Als je een vraag hebt naar aanleiding van een gegeven suggestie, maak hiervoor dan een nieuw draadje aan. Dit forum is niet bedoeld voor het stellen van vragen!

grand cafe 2 brothers.nl

grand cafe 2 brothers.nl

27 apr 2012 21:32 - 27 apr 2012 21:33
#13

Ik wil graag van jullie weten wat je van de site vindt

@qwinta,

Bovenstaand was je vraag en je krijgt gewoon opbouwende antwoorden met oog op je site.
En even een waarschuwing hier in deze topic als er verder daar over gediscussieerd wordt beschouwen we het als offtopic en worden die berichten verwijderd.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 27 apr 2012 21:33 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13591

grand cafe 2 brothers.nl

30 apr 2012 20:34
#14
Nog even een tip:

In je menu begint alles met een hoofdletter behalve : "waar vind u ons" en volgens mij is het Email formulier of E-mail formulier .........
Discussie gesloten.

grand cafe 2 brothers.nl

05 mei 2012 19:58
#15
Er is al een hoop gezegd maar mijn eerste vraag is voldoet deze site aan je verwachtingen?

Om eerlijk te zijn vind ik de site niet uitnodigend. Ik mis de harmonie en sfeer die je bij een eetgelegenheid mag verwachten. Pas toen ik de menu kaart zag kreeg ik een beetje idee van wat jullie voor zaak hebben. De menukaart in pdf vind ik geen succes, daarnaast veel te veel. Herman de Blijker zou gelijk gaan schrappen :lol:
Nee maar serieus, de sfeer komt niet bij mij aan. Op basis van de site zou ik niet komen eten. Mijn tip is altijd als je het bedrijf bekijkt en je bekijkt de site zie je dn hetzelfde, nee ga dan terug aan de tekentafel want dit is o zo belangrijk.
Het gebruikte lettertype vind ik oudbollig en volgens mij trachten jullie toch trendy te zijn. Wat betreft de foto's op de startpagina wees dar iets creatieve mee. Met een programma als photoscape kun je mooie effecten aan je foto geven. Je fotoserie over hoe het begin is leuk maar te uitgebreid, dat is historie dus voor mij na 5 á 6 foto's haak ik af. Kies ook voor alle foto's portrait of landscape want dat is rustige voor de bezoeker.

Veel succes met de zaak en de site.
Discussie gesloten.
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 198
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.101 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie