Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

ik kan een bepaalde website niet (meer) openen

ik kan een bepaalde website niet (meer) openen

10 aug 2012 10:23 - 10 aug 2012 10:24
#13

of een blokkade op IP adres

kan het niet zijn. Hij laat de server zien (zie je eigen printscreen), maar leest hem niet. Focus je op het oplossen van een lokaal probleem.
Laatst bewerkt 10 aug 2012 10:24 door Otto.
Discussie gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

ik kan een bepaalde website niet (meer) openen

10 aug 2012 13:43
#14
Het typische is dat er op 2 (of 3) besturingssystemen dit voorkomt en ook nog eens op 2 verschillende internetproviders. Het enige waar ik aan kan denken nu is dat je op al deze apparaten de website al eens bezocht hebt en dan ook ingelogd bent waardoor er misschien een cookieprobleem is. Gooi de cookie(s) van dit domein eens weg.

Eigenlijk kan ik me dit niet voorstellen maar door de combinatie van verschillende OS'en en providers (= verschillende IP-adressen) blijft er weinig over.
Discussie gesloten.
  • HvdM
  • HvdM's berichtenfoto
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 12

ik kan een bepaalde website niet (meer) openen

11 aug 2012 13:14 - 11 aug 2012 13:16
#15
Dankjewel Astrid, eindelijk de goede oplossing!
Ik heb alles afgekoppeld van de stroom, en na 'n tijdje eerst de router aangezet en daarna de iMac.

Ik kan weer GEWOON op fcoldenzaal.nl komen. Zo eenvoudig, en daar heb ik 'n week ellende voor gehad.

Maar . . . m'n iPhone geeft nog wel het bericht "HTTP status 403 HTTP status 403" via KPN-internet.
Dus voor ik dit antwoord stuurde heb ik de cache en de cookies verwijderd, en de iPhone helemaal uitgezet.
Dit hielp niet. En de iPhone wil nog steeds niet op de site. Daar moet ik dan maar mee leven.

Ik ben blij dat ik met m'n iMac gewoon weer op de site van onze fotoclub kan komen.
Het was raar, en ik snap nog niet waarom dit opeens niet meer kon, ik had niets gedaan of veranderd.

Hartelijk bedankt voor alle moeite.

Met vriendelijke groeten,
Richard Morsman
Laatst bewerkt 11 aug 2012 13:16 door richmors.
Discussie gesloten.
  • richmors
  • richmors's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 6
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.836 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie