Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Drie tekstvlakken op de homepage

Drie tekstvlakken op de homepage

20 apr 2017 12:00 - 20 apr 2017 23:11
#13

Astrid schreef : Artisteer blijft natuurlijk dweilen met de kraan open, maar hier heb je een voorzetje:

Code:
.art-post.eerste, .art-post.derde { background: #ffffff none repeat scroll 0 0; color: black; } .art-post.eerste, .art-post.tweede, .art-post.derde { display: inline-flex; width: 30%; } .art-post.tweede { background: yellow none repeat scroll 0 0; color: black; }


Dank Astrid, ga er na mijn werk even naar kijken.. [strike]maar direct komt er bij mij een vraag op.. Waar kan ik Templates mee bouwen of hoe, weet je een goeie site met een goede tutorial, zoals gezegd ik heb de smaak te pakken en wil er hierna wel eentje bouwen met mijn eigen vormgeving, persoonlijk vind ik seastar.com er niet echt professioneel uitzien, maar dat is de keuze van de duikschoolhouders.[/strike].

Ik wil hier mee gaan stoeien, maar in welk bestand ga ik dit editen? template.css?

Edit Romke: Graag 1 onderwerp per vraag. Maak voor je nieuwe vraag graag een nieuw topic aan, maar zie ook onze handige links
Laatst bewerkt 20 apr 2017 23:11 door Juliank92.
Discussie gesloten.
  • Yashwant
  • Yashwant's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 8

Drie tekstvlakken op de homepage

20 apr 2017 23:10
#14
Onderin het bestand: templates/seastarlaatste/css/template.css als er een custom.css of iets dergelijks voor de template is, dan heeft het echter de voorkeur om het daarin te doen.
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722

Drie tekstvlakken op de homepage

21 apr 2017 14:57
#15

Juliank92 schreef : Onderin het bestand: templates/seastarlaatste/css/template.css als er een custom.css of iets dergelijks voor de template is, dan heeft het echter de voorkeur om het daarin te doen.


Beide aanwezig en de plek onderaan template.css dus ook... Bedankt, ga er eens mee aan de gang.. Ga toch ook eens kijken om van muisklikker toch meer typer te worden ;)
Discussie gesloten.
  • Yashwant
  • Yashwant's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 8
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.976 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie