Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Logo beweegt niet mee, waarom niet

Logo beweegt niet mee, waarom niet

25 dec 2014 19:19
#13
Tja sorry hoor, het kan. En prima service bij de webhost, zit er al 10 jaar.

Op moment heb ik even geen tijd om in de ccs te duiken, denk dar daar het probleem zit. Welke templets zijn dan wel goed ??
Discussie gesloten.
  • Mirke
  • Mirke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 26

Logo beweegt niet mee, waarom niet

25 dec 2014 20:06 - 25 dec 2014 20:07
#14
Delete dit tropic maar, ik heb het gevoel dat ik aangevallen wordt.

Gewoon omdat ijoomla om kennis delen gaat, en joomla open source is. Mag iedeeen toch vragen stellen ook al zijn ze soms een "beetje dom" in jullie 's ogen.
Laatst bewerkt 25 dec 2014 20:07 door Mirke.
Discussie gesloten.
  • Mirke
  • Mirke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 26

Logo beweegt niet mee, waarom niet

25 dec 2014 21:20
#15
Je wordt niet aangevallen, maar er worden je een aantal adviezen gegeven. Van mensen die heel veel ervaring hebben, die ook heel veel posts op dit forum plaatsen en daarom misschien net iets korter door de bocht gaan dan je gewend bent, waardoor het voor jou misschien voelt alsof je wordt aangevallen. Maar dat is dus niet zo, hier op dit forum wordt niemand aangevallen afgekraakt of anderszins gediscrimineerd.

Maar het zou wel verstandig zijn om iets aan de problemen rond de instelling van je mappen te doen, anders loop je heel snel het risico dat je echt wordt aangevallen en dan ben je veel verder van huis. 777 wil namelijk zeggen dat je schrijfrechten geeft aan de hele wereld en daar zitten ook wat minder frisse types tussen....
Discussie gesloten.
  • neboz
  • neboz's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 112

Logo beweegt niet mee, waarom niet

26 dec 2014 09:29
#16
Goedemorge,

Als jij gewoon prettig zit bij je huidige webhoster, dan zou ik daar vooral blijven zitten. Mijn collega moderator's merken alleen op dat als er volledige schrijfrechten nodig zijn, der het een en ander mis kan zijn aan serverconfiguratie. Helaas kunnen wij niet altijd inschatten, wat iemands kennis is. Dus ook betreffende CHMOD.

Natuurlijk mag je je vraag stellen op dit forum, net als een ieder die zich aan onze regels op het forum houdt(die gaan met name over normen en waarde). Als ik de reacties lees zou ik niet de indruk hebben dat ik wordt aangevallen(maar dat is mijn opvatting), hoewel wel blijkt dat dat de voordeur op je webserver openzetten niet zo handig is.

Helaas verwijderen wij doorgaans geen topics op dit forum. Wel kan ik je topic afsluiten als je dit wilt.
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Discussie gesloten.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.996 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie