Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Formulier, hardlooptijden invullen en opzoeken

Formulier, hardlooptijden invullen en opzoeken

23 okt 2012 10:54
#1
Ik zeg het maar meteen, dit is een schaamteloze repost van JC, daar heb ik geen reactie mogen ontvangen.

Ik ben met een update van de website van mijn loopgroep bezig en het leek me leuk om voor de leden een mogelijkheid te bieden om de eindtijden van de wedstrijden waaraan ze meegedaan hebben te laten noteren en opgezocht kunnen worden.

Ik heb gezocht op JED maar heb geen extensie kunnen vinden die dat al kan. Dus ben ik nu met chronoforrms begonnen. Een formulier maken is op zich niet zo moeilijk en de gegevens worden in de database opgeslagen. (voorbeeld formulier als afbeelding toegevoegd) Nu zit met twee probleempjes;

1) Op welke manier kan je gaan zoeken in de al opgeslagen uitslagen? Ik heb chronoconnectivity ook geinstalleerd maar zie het licht even niet.

2) Ik heb de uren, minuten en seconden als aparte velden in het formulier gezet om eventueel er mee te kunnen rekenen. Kan je die velden ook koppelen als er een eindtijd getoond wordt? Nu kan ik één tijd laten zijn maar die velden zijn nogal groot.

Chrono is niet heilig voor mij, als iemand anders een andere specifieke extensie weet die uitslagen out-of-the-box kan opslaan en opzoeken dan hoor ik het graag. Als een andere Form beter geschikt is dan ook, want ik zit nu volgens mij verkeerd te zoeken.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • HvdM
  • HvdM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 12

Formulier, hardlooptijden invullen en opzoeken

23 okt 2012 11:33
#2
Weet zo niet of chronoconnectivity daar geschikt voor is. Heb het vroeger wel gebruikt, maar dan om bijvoorbeeld een lijst van inschrijvingen voor een evenement te tonen. Overigens hebben ze wel hele goede support in hun forum.
Als ik even probeer logisch na te denken, dan kom ik eigenlijk op een extensie die frontend resultaten van je database kan tonen. Die kan je hier vinden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37135

Formulier, hardlooptijden invullen en opzoeken

23 okt 2012 12:01
#3
Zo zie je maar dat je kan zoeken maar als je op verkeerde termen zoekt je nog mogelijkheden mist, die data-reports was ik nog niet tegengekomen. JGrid ziet er zo op de demo wel aardig uit, als ik weer even tijd kan maken zal ik zien of die inderdaad geschikt is voor hoe ik het voor ogen heb. Bedankt!

Het forum was ik even op geweest maar kan zo ook geen antwoord geven. Op een één of andere manier stel ik graag eerst op een NL-forum de vraag voordat ik daar naar toe ga.
Discussie gesloten.
  • HvdM
  • HvdM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 12
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.756 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie