Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost joomla 1.5 naar joomla 2.5

joomla 1.5 naar joomla 2.5

08 okt 2012 12:33
#1
Hallo,

Ik heb een website die nu nog op Joomla 1.5 werkt, maar wil deze graag naar Joomla 2.5 updaten (of hoe je het ook maar net noemt). Kan ik dat in 1 keer doen of moet ik dan eerst Joomla 1.7 erop zetten? Ik kan namelijk niets vinden dat je van 1.5 meteen naar 2.5 kan en wel dat je van 1.7 naar 2.5 kan, maar er staat dan weer nergens een link dat je van 1.5 naar 1.7 kan. Waarschijnlijk ook omdat 1.7 niet meer veilig is, maar hoe ga ik dan mijn site updaten??

Groeten,
Huetink
Discussie gesloten.
  • huetink
  • huetink's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 43

jUpgrade

08 okt 2012 13:21
#2
Je kunt upgraden met de extensie jUpgrade. Niet alle migraties gaan overgens soepel. Bij mij werkte het namelijk niet.

Ook moet je zorgen dat je een template hebt dat geschikt is voor 2.5.

Zoek maar eens op jUpgrade, dan vindt je er meer over.
Discussie gesloten.
  • Jos
  • Jos's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

jUpgrade

08 okt 2012 14:33 - 08 okt 2012 14:34
#3
Ik heb zelf een export van gegevens vanuit J! 1.5 gemaakt en deze geimporteerd in een lege J! 2.5-installatie met J2XML. Je kan dan de categorieën, artikelen en gebruikers overzetten.

Dan moet je natuurlijk zelf nog alle modules en componenten in de J! 2.5 website installeren en instellen.
Laatst bewerkt 08 okt 2012 14:34 door HvdM. Reden: iets meer info
Discussie gesloten.
  • HvdM
  • HvdM's berichtenfoto
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 12
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.917 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie