Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Op zoek naar hoster

Op zoek naar hoster

05 okt 2023 12:08
#1
Beste,

ik heb een (grote) opdracht binnengehaald en ben nu op zoek naar wat advies.
Voor een klant moet ik (ongeveer) 940 websites maken. In eerste instantie bouw ik er één, en de rest worden in principe kopieën. Met uitzondering van de domeinnaam, de introtekst, en de inhoud. De inhoud komt vanuit een csv-bestand en wordt geïmporteerd in een business directory component.

Uiteraard kom ik niet weg met een resellerpakketje bij 'n provider. Maar wat is dan een goede oplossing? Toch maar naar een VPS? En zo ja, managed of niet? Qua web-servers heb ik niet heel veel ervaring.
Eigenlijk heb ik maar twee eisen: Direct-admin, omdat je daar makkelijk Joomla mee kan installeren en websites kan klonen. En de servers moeten in Nederland staan.

Graag zou ik wat advies willen wat jullie zouden doen.

Groet, Peter

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • peterspie
  • peterspie's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 65

Op zoek naar hoster

05 okt 2023 17:10
#2
Kijk eens naar het Extreme-pakket van de hoster die rechtsboven op deze site adverteert.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11171
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.844 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie