Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Wie wil er met me sparren over een nieuw op te zetten website?

Wie wil er met me sparren over een nieuw op te zetten website?

07 aug 2023 22:07
#1
Hallo allemaal,

Ik zoek iemand die met me sparren over een website die ik wil opzetten. De basis zet ik nu langzaam in een lokale Joomla 5.0.0Alpha3. En ik probeer de updates bij te houden. Ik heb gekozen voor Joomla omdat ik daar al ervaring mee heb. Ik heb geen zin in een snelle migratie, dus vandaar dat ik voor Joomla 5 heb gekozen.

Ik heb een paar ideeën die ik in Joomla wil uitvoeren.

Ik wil mijn site laten bezoeken en de bezoekers uittenodigen om lid te worden.
Leden kunnen artikelen met een afbeelding toevoegen.
Leden kunnen gratis een rapport (Waar een aantal artikelen op staan) genereren en eventueel printen of naar een PDF zetten. NIet leden kunnen dit ook, maar tegen een kleine vergoeding.


Als dit allemaal is gelukt, wil ik kijken of dat ik afbeeldingen kan combineren en daar wat lijnen op zetten. Vervolgens wil ik dat de leden dit kunnen toevoegen aan hun tekst, i.p.v. een eigen afbeelding te plaatsen.

Om vast een tipje van de sluier prijst te geven, de website draait om sport. Ik wil dan ook dat leden worden onderverdeeld in de verschillende sporten.

Alle suggesties zijn welkom.

Met vriendelijke groet,
Frits van Leeuwen

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • frits1969
  • frits1969's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 73

Wie wil er met me sparren over een nieuw op te zetten website?

08 aug 2023 08:24
#2
Alles behalve het printen van geselecteerde artikelen (en misschien zelfs dat ook wel) kan als je gebruik maakt van de betaalde versie van Community Builder. Maar dan moet je in ieder geval wel gaan werken met automatische acties en misschien zelfs met Groupjive. Steile leercurve, maar het is te maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37122

Wie wil er met me sparren over een nieuw op te zetten website?

08 aug 2023 16:07
#3
Astrid, bedankt voor de snelle reactie.
Het printen is niet belangrijk als een PDF gemaakt kan worden.
De leden die ik op mijn site wil hebben, maken zelf teksten die ze met andere leden delen. Ze kunnen dan verschillende artikelen kiezen die ze in een bepaalde volgorde in een PDF-rapport zetten. Hoe ze die dan gaan gebruiken waar ze het nodig hebben is niet aan mij. Zelf gebruik ik het op een tablet.
De leden zijn onderverdeeld in hun eigen werkgebieden, en hoeven elkaars werk niet te zien.

Is Communitty Builder een module? Ik heb de indruk dat het diverse modules zijn.
Wat versta je onder automatische acties? Waar moet ik dan aan denken?

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • frits1969
  • frits1969's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 73
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.452 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie