Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

protostar achtergrond afbeelding

protostar achtergrond afbeelding

20 feb 2016 09:10
#1
Voor het probleem dat ik hier beschrijf heb ik al heel veel en heel lang gezocht. Ook de antwoorden van Romke en Astrid op vragen hieromtrent helpen me niet om tot een oplossing te komen.
Ooit was het me gelukt om een achtergrondafbeelding te plaatsen, maar ik herinner me dat dit in "debug" moest geplaatst worden. Maar ik weet niet meer hoe ik dat dan moet aanpakken.
Ik probeer een afbeelding te plaatsen op mijn achtergrond van protostar. Ik heb hiervan al een kopie gemaakt.
In bijlage kan je zien hoe de achtergrond er nu uitziet. Ondanks de aanpassingen die ik al gedaan heb ik css, zoals ik kon lezen in de reacties van Astrid. Heb ik deze aanpassing onvolledig gedaan? Of op de verkeerde plaats?
Kan je mij vertellen wat ik verkeerd doe en hoe het juist moet?
Alvast bedankt!

Dit bericht bevat bestanden als bijlagen
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • beabelle
  • beabelle's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

protostar achtergrond afbeelding

20 feb 2016 14:26
#2
Positie debug moet je alleen gebruiken als je een extensie zoals HD backgroundselector of zo gebruikt.
Achtergrond moet in de body staan en ik denk dat je pad verkeerd is. Handigste is om die afbeelding in de map images van je template te zetten, dan zou dit pad (zonder sampledata) wel moeten werken.
:off:
Enne....... ook hier weer: graag afbeeldingen in je vraag toevoegen en geen pdf en de code kan je beter rechtstreeks in je bericht zetten tussen codetags.
:back:
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37140
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.992 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie