Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Template Ixion

Template Ixion

21 sep 2015 17:35 - 21 sep 2015 18:42
#1
Beste,
Ik heb zojuist kennis gemaakt met de Yotheme templates en kon daar niet echt een manier ontdekken om aan de slag te gaan. De gratis Master template moet wellicht van de grond af opgebouwd worden, zodat ik even gezocht heb naar een template waar iets meer te zien is. Zou kwam ik bij de template Ixion van NorrTheme. Over het template staat er dit About theme Ixion template modern style lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. daar schiet ik dus niets mee op. Wat is de beste manier om hier mee aan de slag te gaan. Het lijkt nogal veel om in te stellen of te wijzigen. Ik wil er een site van maken die geschikt is voor het jeugdwerk van onze kerk. dus met blogs.
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel mij verwarrend leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 21 sep 2015 18:42 door Astrid.
Discussie gesloten.
  • sysman
  • sysman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 281

Template Ixion

21 sep 2015 18:14 - 12 okt 2015 19:31
#2
Hallo Sysman,

Zelf ken ik de templates van Yootheme niet. Iedere template heeft zo over het algemeen zijn/haar eigen instellingen. Door zaken uit te proberen en te testen kom je er vaak wel achter wat er gebeurt. Op deze manier leer je een template ook het beste kennen.
Tip: na de installatie, kopieer in templatebeheer je template en ga hier mee aan de slag.
Verder kijk op de website van de makers of er eventueel documentatie aanwezig. Ook een demo kan soms informatie geven. Zet in templatebeheer ook de mogelijkheid dat je de posities kunt zien aan. (je kunt dan ?tp=1 achter je url typen, dan zie je je moduleposities)
Mocht je dan alsnog vragen hebben, stel ze dan gerichter. Je vraag/opmerking is nu nog vrij algemeen en is onduidelijk wat je probleem nu is. Kortom, zelf uitproberen en met vallen en opstaan kom je er wel achter.
Succes

Edit Jelle.D: Ik heb je post/topic gesloten omdat crossposting hier verboden is.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 12 okt 2015 19:31 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.016 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie