Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Zichtbare/niet zichtbare modules

Zichtbare/niet zichtbare modules

25 mrt 2015 15:38
#1
Joomla versie: 3.4.1.
Website: Wildspoor
Extensie: n.v.t.

Forum,
Op mijn website laat ik de modules "Showcase", "Laatst aangepast" en "Zoeken alleen op de homepage zien.

Nu blijkt dat als ik een nieuw artikel aanmaak bovengenoemde modules wel zichtbaar worden terwijl bij oudere artikelen dat niet het geval is.
Als ik het vinkje uitzet bij module showcase wordt niet alleen de showcase module niet meer getoond maar ook de twee andere zijn niet meer zichtbaar. Ik snap hier nikt meer van, hoe kan dat nou.

Twee voorbeelden:
Oud artikel (camperlocatie Well ) zonder de drie modules.

Nieuw artikel (camperlocatie Wierden ) met de drie modules.
Beide artikelen staan wel in een andere categorie. Heb andere categorieën geprobeerd maar dat maakte niet uit.

Bij alle drie de modules staat alleen het vinkje aan bij Hoofdmenu (Home).

Waar kan ik e.e.a. aanpassen dat de drie modules niet meer zichtbaar worden bij een nieuw aangemaakt artikel?
Met vriendelijke groet,
Wildspoor
Rob
=====
Discussie gesloten.
  • akhtaris
  • akhtaris's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 100

Zichtbare/niet zichtbare modules

25 mrt 2015 20:46
#2
Je link is anders dan alle andere links. Ik zou daar eerst even naar kijken. Alle links beginnen met /nederland/ en die nieuwe niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37150

Zichtbare/niet zichtbare modules

27 mrt 2015 12:28
#3
Hallo Astrid,
Dank voor je reply.

Beide Nederlandse plaatsen staan in een bepaalde categorie. Ik heb ook een nieuw artikel geplaatst in een andere categorie en daar gaat het ook verkeerd. Zie Lathen .
Oké mijn categorieën zijn in de loop van de tijd wat rommelig geworden maar dat moet niet uitmaken.
Als je in menu toewijzen aangeeft waar iets zichtbaar/niet zichtbaar mag zijn staan alle parameters goed.
Wil je nog eens verder kijken of er iets anders aan de hand is?
Met vriendelijke groet,
Wildspoor
Rob
=====
Discussie gesloten.
  • akhtaris
  • akhtaris's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 100

Zichtbare/niet zichtbare modules

27 mrt 2015 13:18
#4
Beste Astrid,

Ik ben een stuk verder met het probleem.

Als ik link invoeren/bewerken gebruik (JCE editor) komt er na een artikel te hebben gekozen een coderegel in de URL te staan.
Het vreemde doet zich voor dat er automatisch, reden onbekend, aan het einde een extra Id kenmerk n.l. &Itemid=102 komt te staan.

Oud artikel geeft: index.php?option=com_content&view=article&id=35:well&catid=11:camper
Nieuw artikel geeft: index.php?option=com_content&view=article&id=475:wierden&catid=61:nederland&Itemid=102
Haal je de extra Itemid weg dan is alles oké. De drie niet bedoelde modules worden dan niet zichtbaar.

IK heb het probleem opgelost/gevonden en kunnen reproduceren maar hoe dat komt, geen idee.
Met vriendelijke groet,
Wildspoor
Rob
=====
Discussie gesloten.
  • akhtaris
  • akhtaris's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 100
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.972 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie