Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Cache problemen

Cache problemen

12 feb 2016 00:07 - 12 feb 2016 08:10
#1
Hoi,

Heb een vreemd probleem bij meerdere Joomla 3.4.8 installaties die op mijn VPS staan.
Gebruik vaak de Widgetkit van YOOtheme, maar als ik die nu installeer gaat dat niet goed.
Ik krijg dan deze foutmelding:

Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

En... daar kan ik verder niks mee...
Het gekke is dat als ik na deze melding 1 pagina terug ga en dan een pagina refresh doe, dan is het component wel geinstalleerd en het werkt meestal ook, maar bij andere sites weer niet.
Andere componenten zoals JCE editor, iCagenda of RSForms installeren probleemloos.

Ik heb het YOOtheme support team al gevraagd (hoor ik niks van), en ook mijn eigen hostingbedrijf, maar we komen er niet uit.
Het gekke is dat ik binnen mijn Joomla installaties ineens de Waarschuwing zie dat de Tijdelijke Map PHP niet is ingesteld, terwijl mijn hostingbedrijf dat heeft gecheckt en dat dat juist WEL het geval moet zijn. Die waarschuwing zag ik anders ook niet (had mijn hostingbedrijf een jaar geleden voor gezorgd in de php instellingen).

Ik heb de Cache Instellingen binnen Joomla op UIT staan. Heb het ook getest met AAN - Conservatief cachen, maar dat maakt niks uit.

Heeft iemand enig idee?
Bedankt alvast voor de hulp.

Mvg.
Rein

Edit Romke: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 12 feb 2016 08:10 door Astrid.
Gemarkeerd als webneus door: WoodyF4u
  • reinman
  • reinman's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 35
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.021 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie