Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

sommige artikelen bewerken door administrator lukt niet meer

sommige artikelen bewerken door administrator lukt niet meer

15 aug 2016 15:08
#1
Na de update naar 3.6.2 kan een administrator bepaalde artikelen niet meer openen. Het is onduidelijk wat het verschil is tussen de artikelen die nog wel geopend kunnen worden en die dat niet meer kunnen. Allemaal gemaakt door dezelfde gebruiker.
Er was wel een foutmelding na de update ( JUser:_load Unable...), maar die heb ik er via het gebruikersbeheer met het aanmaken van een nieuwe gebruiker en een aanpassing van ID in de database er weer in gekregen. Dat probleem is opgelost.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ook als een superuser een nieuw artikel maakt kan het door de administrator niet meer geopend worden. (maar dus niet bij alle artikelen).
Dank voor de hulp vast.
Nanneke
Discussie gesloten.
  • nanbdj
  • nanbdj's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

sommige artikelen bewerken door administrator lukt niet meer

15 aug 2016 16:21
#2
Heel vreemd. Krijg je wel een foutmelding?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

sommige artikelen bewerken door administrator lukt niet meer

15 aug 2016 17:08
#3
Nee, ik krijg ook geen foutmelding
Discussie gesloten.
  • nanbdj
  • nanbdj's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

sommige artikelen bewerken door administrator lukt niet meer

15 aug 2016 18:56
#4
Verrgelijk eens in het overzicht van je artikelen of de artikelen die wel kunnen worden bewerkt een ander gebruikers-ID hebben, dan die je niet als administrator kunt bewerken.
Je gaf al aan dat je hebt gezien dat de gebruiker hetzelfde is, maar geldt dat ook voor het eraan gekoppelde gebruikers-ID?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179

sommige artikelen bewerken door administrator lukt niet meer

16 aug 2016 09:07
#5
Het gebruikers ID van de artikelen die wel kunnen worden bewerkt en die dat niet kunnen van de gebruiker met dezelfde naam hebben ook dezelfde ID's.
Zojuist kreeg ik de melding bij het openen van een willekeurig artikel dat een ook gebruiker met een bepaald ID miste. Ook die heb ik toegevoegd. Die melding is weg nu.Nog steeds zijn bepaalde artikelen door een administrator niet te openen. Ik vermoed daarom dat er nog meer gebruikers missen, maar hoe controleer ik dat? Ik kan dat niet opmaken uit de niet te openen artikelen. De website heeft over de 250 artikelen.

Degene die een artikel probeerde te bewerken waarboven stond dat een een user miste ( ik heb haar tijdelijk superadmin gemaakt om haar te kunnen laten werken) gaf aan dat toe ze iets probeerde te veranderen alle plaatjes op die pagina in hetzelfde plaatje veranderden. Ik heb die missende gebruiker toegevoegd en dat probleem is opgelost. Dus ik denk dat ik het moet zoeken in die missende users. maar ja, hoe kom ik erachter welke ID's missen?
Discussie gesloten.
  • nanbdj
  • nanbdj's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.799 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie