Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Virtuemart toont wel categorie in NL maar niet in DE en EN

Virtuemart toont wel categorie in NL maar niet in DE en EN

12 nov 2017 15:51
#1
Ben al even bezig maar kan de fout niet vinden....

Ik ben voor de stichting penduka bezig een meertalige website te bouwen incl. virtuemart shop.
Om aan de wensen tegemoet te komen heb ik mijn template aardig aangepast maar nu loop ik tegen het probleem aan dat de webshop niet meer getoond wordt in het engels en het duits. De nl versie doet het prima...
www.jktotaal.nl/penduka
kies je voor Nl dan kun je via de link winkel in de shop met bijbehorend menu komen.
kies je voor shop in DE of EN dan krijg ik een 404 melding. Koppel ik het nl menu aan het EN menu dan is hij ook niet meer vind baar..

Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken.
Joomla 3.8.2 en virtuemart 3.2.4
alvast bedankt voor het meedenken,
Jan

Virtuemart toont wel categorie in NL maar niet in DE en EN

12 nov 2017 16:23
#2
Begrijp ik goed dat het wel gewerkt heeft?
Dan los je het het snelste op door een werkende backup terug te zetten. Anders even kijken of de beheermodule meertalige status iets meer info geeft.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37113

Virtuemart toont wel categorie in NL maar niet in DE en EN

12 nov 2017 16:36
#3
Het rare is idd dat alles netjes werkte..
bij de talen staat ook alles netjes aan.
Enige wat ik kan ontdekken is dat als ik seo uitzet bij de instellingen en ook de url voor de nl winkel lang wordt de winkel ook niet gevonden wordt.
als ik een backup terugzet ben ik ook al mijn programmeerwerk weer kwijt.. vandaar ook mijn vraag...
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd. misschien morgen met een frisse blik nog eens kijken.

Virtuemart toont wel categorie in NL maar niet in DE en EN

12 nov 2017 17:23
#4
Volgens mij heb ik het gevonden.
De standaard taal voor virtuemart stond op overgenomen. Heb hem nu op nl gezet en nu werkt het weer...
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.903 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie