Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Virtuemart zichtbaarheid producten

Virtuemart zichtbaarheid producten

01 jul 2017 12:32
#1
Hallo,
Ik ben voor het eerst een webshop met VirtueMart aan het maken. Normaliter gebruik ik HikaShop. Had de indruk dat het niet echt heel veel verschil uitmaakt, echter ik loop direct al tegen een probleem aan.

Ik heb categorieën aangemaakt en ik heb een aantal producten aangemaakt.
De producten heb ik aan de categorieën gekoppeld, echter als ik op de homepagina klik op de link van de categorie, dan krijg ik een 404 melding.

Rechtsboven heb ik de winkelwagen neergezet, maar ook deze gaat naar een 404. Ik zie wel producten erin zitten. Mogelijk heeft dit te maken dat er nog geen koppeling met ideal of andere betaalmethode is gemaakt?

De versie's die ik gebruik zijn:
Joomla 3.7.2
VM 3.2.2

De site staat offline, maar als je mee wilt kijken, log dan in met test en test123!# Dit is tijdelijk beschikbaar.
www.lekkershoppe.nl

Als iemand weet waar ik een duidelijke handleiding kan vinden, dan hou ik me sterk aanbevolen. Op de site van VM is de documentatie erg slecht. Ik heb een screenshot bijgevoegd van de documentatie over product categorieën.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • Adviesmies
  • Adviesmies's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 39

Virtuemart zichtbaarheid producten

01 jul 2017 17:10
#2
Ik heb het gevonden.!!
Bij de configuratie in de template staat standaard toon producten van de geselecteerde categorie op Nee. Dit moet ja zijn, dan is het zichtbaar
  • Adviesmies
  • Adviesmies's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 39
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.098 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie