Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

hikashop

hikashop

12 jan 2017 13:24
#1
ik wil met hika aan de gang. maar mijn vraag is stel ik installeer de standaard joomla. daarna hikashop. ziet dat er dan een beetje uit.
Je kan bij hika ook die stylepack kopen dan kun je er iets mooiers van maken of zeggen jullie neem een bestaande template en zit daar dan ook al joomla in.
  • fvissers
  • fvissers's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 92

hikashop

12 jan 2017 16:15
#2
Hikashop installeer je in Joomla.
Wanneer je een algemeen template gebruikt dat niet door de ontwikkelaars geschikt is gemaakt voor Hikashop, dan zal niet alles van Hikashop er perfect uitzien.
Met het stylepack van Hikashop kun je Hikashop zo maken dat er binnen jouw template goed uitziet.

Wanneer je een template aanschaft dat al geschikt is voor Hikashop, dan heb je daar dus verder geen werk aan.

In een template-pack zit meestal geen Joomla.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11166
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.988 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie