Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Produktslider

Produktslider

10 jun 2017 09:27 - 10 jun 2017 09:30
#1
Op een site dkdecor.be heb ik een produktslider ( VM) op de homepage, helaas krijg ik die niet goed. Graag had ik 4 produkten in 1 rij, nu staan er 4 produkten maar telkens in 2 rijen. Hoe pas ik dit aan. Bedankt.
Laatst bewerkt 10 jun 2017 09:30 door arawolf.
  • arawolf
  • arawolf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 732

Produktslider

11 jun 2017 17:34
#2
Ik meen te zien dat het hier om een template van Virtuemarttemplates.net gaat. (Maak ik ook gebruik van)
In dat geval kun je via Configuratie--> Templates instellen hoeveel artikelen er in een rij moeten staan onder het kopje "Webshop front-end instellingen voor verouderde views / layouts " . Zie bijgevoegde schermprint.

Mocht dit niet werken, en gebruik je inderdaad een Virtuemarttemplates.net template, dan kun je het daar ook altijd navragen. Ik heb goede ervaringen met hun helpdesk.


Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Produktslider

12 jun 2017 08:05
#3
helaas de instellingen staan op 3 artikels, zie bijlage

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • arawolf
  • arawolf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 732
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.045 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie