Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

virtuemart weergave artikelen toont niet alles

virtuemart weergave artikelen toont niet alles

23 apr 2017 09:07 - 23 apr 2017 09:57
#1
Hallo,

Ik ben met virtuemart aan het testen op xamp, ik heb 5 artikelen staan onder 1 categorie en bij backend zie ik dat ook netjes allemaal staan.
Frontend zie ik er echter maar 3 onder nieuwe artikelen, en die 2 die ontbreken staan onder top tien artikelen :dry:
[strike]
Heb een kleine nas, beetje traag hiervoor, maar als je 30 sec wacht kun je het zien....
[/strike]heb eigenlijks een paar vragen, maar als ik daarvoor een ander topic moet starten hoor ik het wel :P
[strike]
1 bij menu heb standaard weergave gekozen, is dat de goede?
2 waarom zie ik ze niet alle 5 onder nieuwe artikelen? ( is die weergave wel goed? hoor ik niet een pagina te hebben met dat ik de categorie inhoud zie, en dan nieuwe artikelen en top tien eronder?
3 En waar kan ik die layout aanpassen zodat ik 4 stuks naast elkaar krijg, het is wat aan de grote kant zo denk ik.[/strike]

Bvd
Edit Astrid: Graag 1 onderwerp per vraag.Edit Astrid: Ik heb je link verwijderd omdat een link naar localhost niet werkt.
Lang leve de lol.
Laatst bewerkt 23 apr 2017 09:57 door Astrid.
  • stapper
  • stapper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 819

virtuemart weergave artikelen toont niet alles

23 apr 2017 09:30
#2
Dat ligt aan je instellingen. Je kunt bij configuratie - Templates instellen wat je wilt zien. En afhankelijk van je VM versie heb je ook nog andere opties voor je menu-item (bijvoorbeeld VM categorie).
Als je nog nooit met VM gewerkt hebt, is het handig om een schaduwsite op te zetten met voorbeelddata overigens.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

virtuemart weergave artikelen toont niet alles

23 apr 2017 09:54
#3
lol zondag ochtend Astrid......
Zie idd dat ik de verkeerde link gaf....

Ik heb wel wat ervaring met virtuemart, maar das van bijna 6 jaar terug of zo..., was toen ook nog niet responsive
Prachtig pakket is het geworden trouwens......

Ik vat wel ongeveer wat je bedoeld.... ga ff sneupen, als het goed is laat ik dit even openstaan...

thanks......
Lang leve de lol.
  • stapper
  • stapper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 819
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.750 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie