Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Amazon Pay - Allowed return URL's

Amazon Pay - Allowed return URL's

21 mrt 2017 22:30
#1
Hallo goedenavond allemaal,

Ik heb een Amazon Pay betaalmethode geinstaleerd op mijn website ( www.scarparti.com ), maar als je de button aanklikt komt er een foutmelding.

Ik heb de afgelopen dagen contact gehad met de helpdesk van Amazon en men geeft aan dat ik in Joomla in de 'Login Application' moet kijken bij de velden 'Allowed Return URL's en de 'Java Script Origins'. Ik moet de gegevens die daar staan kopiëren naar mijn Amazon-account. Nu ben ik al een hele tijd tevergeefs aan het zoeken naar die velden, maar ik kan ze niet vinden. Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt,
Jeroen

(joomla 3.5.6 en Virtuemart 3.0.19)
  • Jeroen1971
  • Jeroen1971's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 30

Amazon Pay - Allowed return URL's

22 mrt 2017 09:32
#2
Lijkt me sterk dat je die info uit Joomla moet halen. Neem aan dat je dit al gezien hebt? Anders misschien je vraag even op het VM forum stellen, daar zit iets meer kennis van dit soort zaken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37104

Amazon Pay - Allowed return URL's

23 mrt 2017 22:17
#3
Hallo Astrid,

bedankt voor je reactie. Ik had het documentje in je link inderdaad al gezien. Ik ga even rondvragen op het Virtuemart forum. Hopelijk kom ik dan weer een stukje verder. Kun je de topic nog even open houden ? Wellicht heb ik dadelijk weer een vervolgvraag als ik een reactie heb van het VM forum. :P

Groeten,
Jeroen
  • Jeroen1971
  • Jeroen1971's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 30
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.309 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie